Anonym bruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Såg en dame som slet et hårstrå ut av hodet sitt og brukte det som tanntråd. Æsj ! GRØSS ! Anonymkode: 285ad...455
Anonym bruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni I nøden spiser fanden fluer. Forøvrig må hun ha verdens sterkeste hår. Og jeg tipper du finner det på. Anonymkode: 0ef62...3b1
Anonym bruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (9 timer siden): I nøden spiser fanden fluer. Forøvrig må hun ha verdens sterkeste hår. Og jeg tipper du finner det på. Anonymkode: 0ef62...3b1 Jeg finner på hva? At dette er tull ? Nei! Det er ikke tull. Jeg såg det i går på flyet jeg tok. Anonymkode: 285ad...455
Anonym bruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni Haha, dette har jeg gjort også😅 jeg var helt desperat, og hadde ikke tannpirker/tråd. Det endte med at håret også røk mellom tennene, så da ble jeg jo enda mer desperat. Jeg passet på at ingen så at jeg gjorde det da😆 Anonymkode: b769f...fea
Anonym bruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Haha, dette har jeg gjort også😅 jeg var helt desperat, og hadde ikke tannpirker/tråd. Det endte med at håret også røk mellom tennene, så da ble jeg jo enda mer desperat. Jeg passet på at ingen så at jeg gjorde det da😆 Anonymkode: b769f...fea Jeg forstår desperasjonen 🤭 men som du sier, så blir det jo bare verre. Bra du skjulte det Hi Anonymkode: 285ad...455
Anonym bruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Litt snål ting å gjøre, og jeg tviler på at det fungerer, men jeg synes ikke det er så ekkelt egentlig og hadde ikke brydd meg om noen gjort det Anonymkode: 894eb...04b
Anonym bruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Jeg hadde bekymra meg for om håret skulle ryke og bli sittende fast mellom tennene. Utover det forstår jeg ikke hva som er så ekkelt med det? Anonymkode: 57a29...8ec
Anonym bruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni Det fungerer fint, men hender det trengs to strå. Gjør det i desperate situasjoner når ingen ser. Anonymkode: 996d7...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå