Gå til innhold

Bare meg som syns dette er ekkelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg en dame som slet et hårstrå ut av hodet sitt og brukte det som tanntråd. Æsj ! GRØSS !

Anonymkode: 285ad...455

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I nøden spiser fanden fluer. Forøvrig må hun ha verdens sterkeste hår. Og jeg tipper du finner det på.

Anonymkode: 0ef62...3b1

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

I nøden spiser fanden fluer. Forøvrig må hun ha verdens sterkeste hår. Og jeg tipper du finner det på.

Anonymkode: 0ef62...3b1

Jeg finner på hva?  At dette er tull ?

Nei! Det er ikke tull. Jeg såg det i går på flyet jeg tok. 

Skrevet

Haha, dette har jeg gjort også😅 jeg var helt desperat, og hadde ikke tannpirker/tråd. Det endte med at håret også røk mellom tennene, så da ble jeg jo enda mer desperat. Jeg passet på at ingen så at jeg gjorde det da😆

Anonymkode: b769f...fea

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Haha, dette har jeg gjort også😅 jeg var helt desperat, og hadde ikke tannpirker/tråd. Det endte med at håret også røk mellom tennene, så da ble jeg jo enda mer desperat. Jeg passet på at ingen så at jeg gjorde det da😆

Anonymkode: b769f...fea

Jeg forstår desperasjonen 🤭 men som du sier, så blir det jo bare verre. Bra du skjulte det

Hi

Skrevet

Litt snål ting å gjøre, og jeg tviler på at det fungerer, men jeg synes ikke det er så ekkelt egentlig og hadde ikke brydd meg om noen gjort det 

Anonymkode: 894eb...04b

Skrevet

Jeg hadde bekymra meg for om håret skulle ryke og bli sittende fast mellom tennene. Utover det forstår jeg ikke hva som er så ekkelt med det?

Anonymkode: 57a29...8ec

Skrevet

Det fungerer fint, men hender det trengs to strå. Gjør det i desperate situasjoner når ingen ser.

Anonymkode: 996d7...5f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...