Anonym bruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Sønnen min strøyk første gang, hadde 2 feil for mye. Han skal ta den på ny i morgen og øver, men ut sliter med å få alle riktige eller nok riktige svar. hva skjer hvis de stryker 2-3 ganger? Må bare fortsette til de står eller beskjed om ta en pause i opplæringen? Anonymkode: ac00f...717
Anonym bruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni De må bare fortsette og prøve. Men appen teoritentamen er vanskeligere enn prøven på biltilsynet, de har jo stå-garanti, så når du står de 10 gangene etter hvertandre som de forlanger for at garantien skal gjelde er det ingen tvil om at du klarer det på biltilsynet. Mine to eldste sto på første forsøk, mens tredjemann skal ha prøven om to uker, så vet ikke hvordand et går der enda. Men en klassekamerat av yngste her strøk 6 (!) ganger, det blir jo vannvittig dyrt, men ingen konsekvens utover det. Anonymkode: 870ba...f2c
Anonym bruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Så kan man jo kanskje spørre, er det fornuftig å slippe folk som ikke kan teorien godt nok, ut i trafikken? Joda, det er den praktiske gjennomføringen som er viktigst, selvfølgelig, men det er jo greit å f.eks. kunne trafikkreglene, de fleste skilt og forstå koblingen mellom fart, kraft og bremselengde. Anonymkode: 05374...645
Anonym bruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Så kan man jo kanskje spørre, er det fornuftig å slippe folk som ikke kan teorien godt nok, ut i trafikken? Joda, det er den praktiske gjennomføringen som er viktigst, selvfølgelig, men det er jo greit å f.eks. kunne trafikkreglene, de fleste skilt og forstå koblingen mellom fart, kraft og bremselengde. Anonymkode: 05374...645 Det er jeg enig i, men det ihvertfall min datter sliter med er alle de tekniske spørsmålene Skiltprøvene er null problem, det samme er trafikkreglene, men det er så mye teknisk de må kunne om bilen og hun har null interesse for det. Så de 7-9 feilene hun får på Teoritentamen er alltid tekniske spørsmål. Så hun har måttet øve en måned ekstra, og sakte men sikkert glir det vel inn det også så hun står om to uker (håper jeg 🤞). Anonymkode: 870ba...f2c
Anonym bruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Det er jeg enig i, men det ihvertfall min datter sliter med er alle de tekniske spørsmålene Skiltprøvene er null problem, det samme er trafikkreglene, men det er så mye teknisk de må kunne om bilen og hun har null interesse for det. Så de 7-9 feilene hun får på Teoritentamen er alltid tekniske spørsmål. Så hun har måttet øve en måned ekstra, og sakte men sikkert glir det vel inn det også så hun står om to uker (håper jeg 🤞). Anonymkode: 870ba...f2c Jeg hadde samme utfordringer i min tid. Alt som jeg i mine nå 26 år som sjåfør faktisk har fått brukt for, som å kunne skilt, vikeplikt, bremselengde, mønsterdybde på dekk ol., lærte jeg meg lett og fort, men de tekniske tingene jeg ikke så poenget med, og heller aldri (!) har hatt brukt for, gikk liksom ikke helt inn. Jeg stod med én feil til gode, men det kunne likegodt gått motsatt. Det er bare å fortsette å øve, så går det nok! Anonymkode: 1706f...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå