Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Admin

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, og siden det er Iran som har brutt den får vi ikke høre noen klager på det.

Anonymkode: 82313...5aa

Nå har vel Israel også brutt avtalen, så da var det vel en avtale kun i Trump sitt hode...

Skrevet
Østerdølen skrev (På 23.6.2025 den 18.50):

Ja, det får vi se når en amerikansk base er bombet av iranske raketter og USA påberoper seg artikkel 5. 

Men så skjedde det ikke helt sånn likevel 😊

Anonymkode: add1b...18f

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Men så skjedde det ikke helt sånn likevel 😊

Ikke enda! De amerikanske styrkene klarte jo ikke en gang å skade atomkraftverket en gang, så Trump må jo bombe flere ganger...

Skrevet
Østerdølen skrev (55 minutter siden):

Ikke enda! De amerikanske styrkene klarte jo ikke en gang å skade atomkraftverket en gang, så Trump må jo bombe flere ganger...

Klarte de ikke å skade atomkraftverket engang altså? Helt sikker? 

Uansett, Iran angrep amerikansk militærbase, ingen påberopte seg artikkel 5, tvert imot takket amerikanerne Iran for å ha advart dem om det lille angrepet som Iran følte seg tvunget til å gjennomføre. Så nei, det ble ikke helt sånn som du trodde.

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.6.2025 den 17.11):

USA har blandet seg inn i krigen i Midtøsten, vi er en av USA sine allierte.
Er du klar for krig, hvordan står det til med beredskapslageret ditt?

Personlig så mangler jeg litt, men det kommer til å bli fikset nå

Anonymkode: 81232...f12

Jeg er så klar som jeg kan bli. Jeg tror det er verre med det forsvaret vi liksom skal sette vår lit til. Norge er blitt dvaskt og feminint og har lite å stå imot med. Syting og klaging, og rop om menneskerettigheter er det vi er best på. Det blir raskt overdøvet i en krig.

Anonymkode: cf98b...0f1

Skrevet

Donald Trump er, må jeg si, den mest personlige og omsorgsfulle president i moderne tid. Dette er altså den president som enkelte mener ikke tas seriøst. Men han tar tydelig alle seriøst.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg er så klar som jeg kan bli. Jeg tror det er verre med det forsvaret vi liksom skal sette vår lit til. Norge er blitt dvaskt og feminint og har lite å stå imot med. Syting og klaging, og rop om menneskerettigheter er det vi er best på. Det blir raskt overdøvet i en krig.

Anonymkode: cf98b...0f1

Helt sant! Kvinner og menn er forskjellige. Kvinner føler ikke den stolthet over å bære uniformen som menn føler. Menn gråter ikke over å møte litt motstand slik kvinner gjør. Menn blir hardere og tøffere når de møter motstand imens kvinner bryter sammen og gråter og ber om hjelp. Skal vi ha et forsvar som fungerer trenger vi menn som trenes til å være menn. Menn som læres opp til å kjempe for konge og fedreland. Hva kjemper kvinner for?

Anonymkode: 6647e...50a

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Donald Trump er, må jeg si, den mest personlige og omsorgsfulle president i moderne tid. Dette er altså den president som enkelte mener ikke tas seriøst. Men han tar tydelig alle seriøst.

Er du seriøs nå?

Endret av Østerdølen
Skrevet

Her gjør han til og med samme bevegelse om seg selv. I 2005. Mange år før saken du viser til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...