Anonym bruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Har hørt at disse skal være bra: https://www.kitchn.no/merkevarer/uyuni-lighting/ Anonymkode: 4fe27...89a
Anonym bruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Uyuni er bra. Har ikke prøvd telysene da, men antar de også er bra. Kjøper disse på Jernia. Billigere der enn på Traktøren og Kitchn, mener jeg. Anonymkode: 80602...def
Anonym bruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Vet ikke. Europris, Clas Olson, Jula, Rusta, Spar kjøp, Biltema... Anonymkode: bf109...9f5
Anonym bruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Har fra flere steder, men min erfaring er at de bruker mye batteri De lyser fint, men blir dyrt fordi man stadig må kjøpe nye batteri. Anonymkode: c94f5...235
Anonym bruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har fra flere steder, men min erfaring er at de bruker mye batteri De lyser fint, men blir dyrt fordi man stadig må kjøpe nye batteri. Anonymkode: c94f5...235 Gjør de, det hadde jeg ikke tenkt på, Hva slags batteri bruker de? Hi Anonymkode: 1a2d1...e9b
Anonym bruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Gjør de, det hadde jeg ikke tenkt på, Hva slags batteri bruker de? Hi Anonymkode: 1a2d1...e9b Sånne flate runde. Min erfaring er at lysene man setter AA eller AAA i varer mye lengre før man mp bytte enn de som bruker de flate runde. Har god erfaring med lysere fra Europris, de har timer og virker lenge før du må bytte batteri. Telys har jeg gitt litt opp, de trenger nye batteri så ofte. Anonymkode: c94f5...235
Anonym bruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Gjør de, det hadde jeg ikke tenkt på, Hva slags batteri bruker de? Hi Anonymkode: 1a2d1...e9b Veldig ofte disse Anonymkode: c94f5...235
Anonym bruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Sånne flate runde. Min erfaring er at lysene man setter AA eller AAA i varer mye lengre før man mp bytte enn de som bruker de flate runde. Har god erfaring med lysere fra Europris, de har timer og virker lenge før du må bytte batteri. Telys har jeg gitt litt opp, de trenger nye batteri så ofte. Anonymkode: c94f5...235 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Veldig ofte disse i Anonymkode: c94f5...235 Kjedelig, de knappecellebatteriene er ikke så lett å få tak i billige lenger. Merket det til sist jul, her brukes de mye i små juledekorasjoner, det går endel bare i løpet av de ukene. Hi Anonymkode: 1a2d1...e9b
Anonym bruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Kjedelig, de knappecellebatteriene er ikke så lett å få tak i billige lenger. Merket det til sist jul, her brukes de mye i små juledekorasjoner, det går endel bare i løpet av de ukene. Hi Anonymkode: 1a2d1...e9b Nei, også er det forskjell på hvor lenge de varer. Lærte det av ei som jobber i en lekebutikk, hun sa at mange av lekene leveres med det produsenten kaller et demo-batteri, som har veldig lite strøm i seg og ganske fort må byttes. Sånn er det med batteriene du kjøper også, mange av de billigste varer rett og slett kortere, de har mindre strøm i seg. Anonymkode: c94f5...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå