Anonym bruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Jeg har datet en mann i 2 mnd nå. Han har til tider vært ganske sjalu, så har derfor følt at han har følelser for meg. Han har og sagt til meg at han er intressert I meg. Men i dag forteller han meg at han kun er intressert i sex med meg. Jeg får så mange spørsmål og lurer på hva som er galt med meg. Vi begge har barn, er kanskje derfor det er vanskelig å ønske et forhold til meg... Anonymkode: 67f13...6ce
Anonym bruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Helt normalt at menn er sjalu selv om de bare er intressert i sex. Har hatt flere knullevenner opp gjennom årene å flere av de har vært sjalu selv om de ikke er intressert i meg for annet enn sex. De er vel litt eiesyk da. Anonymkode: 1e332...5cc
Anonym bruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni Jeg kan også føle sjalusi når knullekompisen min er sammen med andre damer, selv om de bare spiser middag liksom. Han er liksom min, uten å være min. Jeg vil ikke ha et forhold til ham akkurat nå, men vil heller ikke at han skal ha et forhold med noen andre. Vet jo det er galskap, men aksepterer at jeg føler det sånn og koser meg med deilig sex når vi er sammen. Anonymkode: eb305...35c
sug lut Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni (endret) Sjalusiforhold er da virkelig ikke noe du går inn i frivillig. Slutt å være så desperat. Endret 22. juni av sug lut
Anonym bruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Aldri aldri aldri tolk den andres sjalusi som positive følelser. Sjalusi er uten unntak negativt, og man kan ikke ha et godt forhold til en sjalu partner Sjalusi handler om kontrollbehov, ikke forelskelse. Anonymkode: 96fcf...55a
Anonym bruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg har datet en mann i 2 mnd nå. Han har til tider vært ganske sjalu, så har derfor følt at han har følelser for meg. Han har og sagt til meg at han er intressert I meg. Men i dag forteller han meg at han kun er intressert i sex med meg. Jeg får så mange spørsmål og lurer på hva som er galt med meg. Vi begge har barn, er kanskje derfor det er vanskelig å ønske et forhold til meg... Anonymkode: 67f13...6ce Spørsmålet er hvorfor du ønsker et forhold til en sånn mann? Anonymkode: 93105...782
Anonym bruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni sug lut skrev (20 minutter siden): Sjalusiforhold er da virkelig ikke noe du går inn i frivillig. Slutt å være så desperat. Han VAR sjalu i starten, etterhvert har det virket som han ikke bryr seg om meg i det hele tatt. Så i går innrømte han at han kun vil ha sex. Anonymkode: 67f13...6ce
Anonym bruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Aldri aldri aldri tolk den andres sjalusi som positive følelser. Sjalusi er uten unntak negativt, og man kan ikke ha et godt forhold til en sjalu partner Sjalusi handler om kontrollbehov, ikke forelskelse. Anonymkode: 96fcf...55a Da har jeg tenkt feil. Jeg kan bli sjalu jeg og, men jeg sier det ikke Hi Anonymkode: 67f13...6ce
Anonym bruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg kan også føle sjalusi når knullekompisen min er sammen med andre damer, selv om de bare spiser middag liksom. Han er liksom min, uten å være min. Jeg vil ikke ha et forhold til ham akkurat nå, men vil heller ikke at han skal ha et forhold med noen andre. Vet jo det er galskap, men aksepterer at jeg føler det sånn og koser meg med deilig sex når vi er sammen. Anonymkode: eb305...35c Hvordan kan du stole på at han kun holder seg til deg? Anonymkode: 67f13...6ce
Anonym bruker Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Spørsmålet er hvorfor du ønsker et forhold til en sånn mann? Anonymkode: 93105...782 Tror det er best å avslutte Anonymkode: 67f13...6ce
Anonym bruker Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hvordan kan du stole på at han kun holder seg til deg? Anonymkode: 67f13...6ce Jeg velger å tro det. Det jeg ikke vet, skader meg ikke. Vi er naboer og venner, så jeg velger å tro på ham når han sier han ikke har noen andre. Anonymkode: eb305...35c
Anonym bruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg velger å tro det. Det jeg ikke vet, skader meg ikke. Vi er naboer og venner, så jeg velger å tro på ham når han sier han ikke har noen andre. Anonymkode: eb305...35c Da har jo dere et trygt og godt "forhold". Du kommer nok til å bli knust når han finner seg en kjæreste Anonymkode: 67f13...6ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå