Gå til innhold

Når er det innafor å sende en sms for å spørre om alt er ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Faren min dro på fjelltur kl 13 (og nå er kl 19), jeg bare lurer på når er det innafor å sende han en melding for å høre om alt er ok? Han sa ikke hvor han skulle eller hvor lenge han planla å bli vekke. Jeg er en person som lett bekymrer meg for at noe galt har skjedd, så er derfor jeg spør.

Anonymkode: b09bf...af5

Skrevet

Hææ, det er jo faren din, det er innnafor å senden en sms når som helst hvis du er bekymret.

Anonymkode: fa117...560

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hææ, det er jo faren din, det er innnafor å senden en sms når som helst hvis du er bekymret.

Ja, du har ett poeng, jeg er bare redd for å mase og jeg vet at jeg hittil alltid har bekymret meg helt unødvendig. 

Skrevet

Bekymringer er jo som oftest grunnløse, men det kommer litt an på om han har for vane å være på litt lengre turer :)
Du kan jo sende en SMS for å spørre om han har en fin tur? 

Skrevet
MissBean skrev (3 minutter siden):

Bekymringer er jo som oftest grunnløse, men det kommer litt an på om han har for vane å være på litt lengre turer :)
Du kan jo sende en SMS for å spørre om han har en fin tur? 

Ja, det er akkurat det, at bekymringer som oftest er grunnløse. Som jeg skrev i ste så har jeg jo hittil opplevd at alle bekymringene mine alltid har vært unødvendig. Det varierer litt hvor lenge han bruker være vekke, som oftest tar de fleste turene omkring her maks 2-3 timer kanskje men det kan jo godt hende han har kjørt lenger vekk og gått en lengre tur og da går jo tiden fort, er jo vanskelig å vite.

Skrevet

Hjelpes. 
Hvis du ikke vil fremstå som hysterisk går det jo an å sende «var turen fin?»

Anonymkode: 5f435...151

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er akkurat det, at bekymringer som oftest er grunnløse. Som jeg skrev i ste så har jeg jo hittil opplevd at alle bekymringene mine alltid har vært unødvendig. Det varierer litt hvor lenge han bruker være vekke, som oftest tar de fleste turene omkring her maks 2-3 timer kanskje men det kan jo godt hende han har kjørt lenger vekk og gått en lengre tur og da går jo tiden fort, er jo vanskelig å vite.

Hvis det var min far, og jeg ble litt bekymret, så hadde jeg nok prøvd å ringe. 
Jeg synes ihvertfall ikke det er masete,  han har jo vært borte over dobbelt så lenge som normalt. 
Sannsynligvis er alt bra ❤️ 

Skrevet

Faren din?  Har du et så dårlig forhold at du må spørre om råd her?

Anonymkode: 1119a...f3e

Skrevet

Er det ikke bare å være ærlig og be han sende en melding slik at du ikke bekymrer deg siden han har vært ute en stund? Er da ikke hysterisk å sjekke om turen går bra, og nærmeste familie burde jo ha forståelse for at folk er engstelige. 

Skrevet

Hvordan gikk det hi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...