Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Jeg er sikker på det var en slik mann som Trump som Nobel hadde i tankene da han opprettet sin fredspris. Fantastisk! Trump nominert til Nobels fredspris Pakistan har nominert USAs president Donald Trump til Nobels fredspris for 2026 på grunn av hans rolle i å løse konflikten med India. https://www.aftenposten.no/verden/i/4B42L6/trump-nominert-til-nobels-fredspris Anonymkode: 011bd...002
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Det hadde vært gøy 🤗 Anonymkode: 578d2...aa3
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Han ble vel nominert av Tybring-Gjedde sist han var president også. Og hvorfor ikke. Verden som vi kjenner den er på full fart mot avgrunnen, så når en så tydelig lite intelligent person kan sitte som leder av den frie verden så kan alt skje. Jeg har resignert. Anonymkode: bc9ec...44e
Østerdølen Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Det hadde vært gøy 🤗 Anonymkode: 578d2...aa3 Ja, like gøy som Herpes på øyeeplet....
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Jeg har nevnt det før at jeg tror dette er en pris han ønsker seg og som han ser for seg å klare å få også. Så klart har han bidratt til å skape fred så bør han vurderes på lik linje med andre. Obama var nå heller ingen verdig vinner akkurat. Anonymkode: 6b780...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå