Anonym bruker Skrevet 22. juni #26 Skrevet 22. juni Jeg har aldri sagt at de er ufordragelige. De er hyggelige og blide, men de plukker og tar på alt og oppfører seg som at dette er deres hjem og at alt er fritt. De er snille med ungene og leser og spiller spill og jeg er glad i dem, men jeg føler meg litt invadert. Det handler om meg. Jeg er ikke vant til at andre åpner skuffer bare for å se hva som er der. Mannen synes også de er litt slitsomme sånn. De klarer fortsatt fint å gå i trapp, men det er nok mer slitsomt for dem nå enn det var før. Vi har bestemt oss for at de ikke får soverommet vårt i denne omgangen. Jeg ville bare høre hva andre gjorde og skjønner at jeg nok er både sær og rar som ikke liker at andre sover i min seng. Takk for svar. HI Anonymkode: d5ff0...677
Anonym bruker Skrevet 22. juni #27 Skrevet 22. juni Slik du beskriver dem i senere innlegg, hadde jeg ikke villet ha dem på besøk overhodet. Det handler om dine svigerforeldre, ikke min seng. Hvis en gjest hadde rotet i veska mi eller ommøblert i klesskapet, hadde de aldri vært velkommen igjen. Anonymkode: ae159...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå