Anonym bruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Beklager mulig "blondt" spørsmål, men jeg har faktisk aldri handlet med Klarna før, bare vanlig bankkort, paypal og vipps. Dersom jeg har forstått det riktig, kan man betale innen 30 dager og slippe rente, eller dele opp betalingen og få ca. 21 % rente. Jeg har ikke lyst til å dele opp betalingen, bare ha akkurat dette kjøpet i hendene før jeg betaler det. Når jeg prøver å velge klarna som betalingsalternativ, virker det som man nå må registrere en klarna-konto (?) Er det ikke mulig å bare gjøre dette ene kjøpet uten å registrere en konto? Og kan man fortsatt velge å betale innen 30 dager og slippe ekstra renter og gebyr dersom man registrerer en klarna-konto? Anonymkode: 59f70...77e
Anonym bruker Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Du må ha en Klarnakonto for å handle med Klarna. Anonymkode: ba92d...d89
Anonym bruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Du må ha en konto, men det koster jo ingenting å opprette det, så det er det vel bare å gjøre? Jeg handler alltid med Klarna om det er et alternativ, men har aldri handlet på krita og aldri betalt et øre i renter. Jeg betaler innen 30 dager. Anonymkode: 41e57...c01
Anonym bruker Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Beklager mulig "blondt" spørsmål, men jeg har faktisk aldri handlet med Klarna før, bare vanlig bankkort, paypal og vipps. Dersom jeg har forstått det riktig, kan man betale innen 30 dager og slippe rente, eller dele opp betalingen og få ca. 21 % rente. Jeg har ikke lyst til å dele opp betalingen, bare ha akkurat dette kjøpet i hendene før jeg betaler det. Når jeg prøver å velge klarna som betalingsalternativ, virker det som man nå må registrere en klarna-konto (?) Er det ikke mulig å bare gjøre dette ene kjøpet uten å registrere en konto? Og kan man fortsatt velge å betale innen 30 dager og slippe ekstra renter og gebyr dersom man registrerer en klarna-konto? Anonymkode: 59f70...77e Hvorfor vil du ikke opprette Klarna konto? Anonymkode: 5380e...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå