Anonym bruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni FB dating, er 48 og har fått flere hyggelige matcher der (riktignok veldig mange på 60++ å sortere vekk 😅). Har stengt den nå fordi jeg liker daten jeg møtte i kveld veldig godt. Jeg orker ikke sjonglere flere på en gang, så da tar jeg en pause. Anonymkode: b5a0b...559
Anonym bruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): FB dating, er 48 og har fått flere hyggelige matcher der (riktignok veldig mange på 60++ å sortere vekk 😅). Har stengt den nå fordi jeg liker daten jeg møtte i kveld veldig godt. Jeg orker ikke sjonglere flere på en gang, så da tar jeg en pause. Anonymkode: b5a0b...559 Wow Anonymkode: 88b68...04b
Anonym bruker Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni Anbefaler "singel og seriøs" gruppa på fb. Der fant jeg min for 3 mnd siden ♡ Anonymkode: 5e40f...84b
Anonym bruker Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Anbefaler "singel og seriøs" gruppa på fb. Der fant jeg min for 3 mnd siden ♡ Anonymkode: 5e40f...84b Koselig ❤️ Anonymkode: 88b68...04b
Anonym bruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (På 21.6.2025 den 0.08): FB dating, er 48 og har fått flere hyggelige matcher der (riktignok veldig mange på 60++ å sortere vekk 😅). Anonymkode: b5a0b...559 Du er snart 50 selv, så veldig latterlig er det vel ikke? Anonymkode: d9e9f...a12
Anonym bruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (17 timer siden): Du er snart 50 selv, så veldig latterlig er det vel ikke? Anonymkode: d9e9f...a12 Hvis hun ønsker å finne seg en mann som er yngre enn 60+ så er det jo rimelig latterlig å ikke sortere vekk de som er 60+… Anonymkode: 0e28c...74a
Anonym bruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hvis hun ønsker å finne seg en mann som er yngre enn 60+ så er det jo rimelig latterlig å ikke sortere vekk de som er 60+… Anonymkode: 0e28c...74a Nå vrir du. Hun lo, som om det var latterlig at de i det hele tatt prøvde seg. Anonymkode: d9e9f...a12
Anonym bruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (17 timer siden): Du er snart 50 selv, så veldig latterlig er det vel ikke? Anonymkode: d9e9f...a12 Hvor skrev jeg at det var latterlig? Det er ikke så mange aktuelle kandidater som er 10-15 år eldre enn meg, jeg vil gjerne finne noen rundt min egen alder. Anonymkode: b5a0b...559
Anonym bruker Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvor skrev jeg at det var latterlig? Det er ikke så mange aktuelle kandidater som er 10-15 år eldre enn meg, jeg vil gjerne finne noen rundt min egen alder. Anonymkode: b5a0b...559 Her; Anonym bruker skrev (På 21.6.2025 den 0.08): 😅 Anonymkode: d9e9f...a12
Anonym bruker Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni Betyr det latterlig? Det er vel ikke mer latterlig at de sveiper på meg enn om jeg sveiper på en på 38. Jeg har satt alderspreferansen min lavere (tror den er 40-55) så jeg ble bare litt overrasket over hvor mange eldre menn som dukket opp (og i mitt hode er en på 65 en eldre mann). Anonymkode: b5a0b...559
Anonym bruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (10 minutter siden): (og i mitt hode er en på 65 en eldre mann). Anonymkode: b5a0b...559 Det var poenget mitt. Man blir eldre selv, men merker det ikke. Så tenker man på andre som gamle, enda de bare er noen få år eldre. Anonymkode: d9e9f...a12
Anonym bruker Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det var poenget mitt. Man blir eldre selv, men merker det ikke. Så tenker man på andre som gamle, enda de bare er noen få år eldre. Anonymkode: d9e9f...a12 17 års aldersforskjell er mye når det kommer til forhold. I hi sitt tilfelle ville de hatt noen få år sammen før han ble pensjonist og hun fortsatt hadde 17 år igjen med jobb. Og ikke minst når hun blir pensjonist ville han vært 87, og da er sannsynligheten at hi måtte bruke pensjonstiden til å pleie sin betraktelig eldre mann. Anonymkode: 8374e...230
Anonym bruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni Har også god erfaring med FB dating appen, som en Tinder light versjon Er jo mange "snodige skruer der også" - og sikker noen som synes jeg virker som en snodig skrue. Men, har datet ett år nå, og møtt 3 stk der. Alle veldig hyggelig, 2 ble ikke noe mer enn noen hyggelige møter mens en utviklet det seg til noe mer. Har flere venninner som er på Tinder og ofte blir forsøkt scammet med krypto, ghostet eller møter "ikke hyggelige folk" - sikkert mange hyggelig folk på Tinder altså!! Men - føler vel at FB har litt mer serisøe folk, å aldri hørt noen som prøver å scammet det. Uansett - lykke til ❤️ Anonymkode: ea5c7...04d
Anonym bruker Skrevet 23. juni #16 Skrevet 23. juni Jeg er fornøyd med happn, men må selvfølgelig luke ut noen griser og folk med rare fetisjer. Anonymkode: 8bebd...212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå