Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:40 #1 Skrevet torsdag kl 21:40 Som kan fortelle litt om hva du gjorde, hva du spiste mer av, hva du kuttet ut, hva du fokuserte på osv. Hjalp det, fikk du kolestrolet ned? Anonymkode: 29e71...dfa
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:19 #2 Skrevet fredag kl 08:19 Mannen min hadde høyt kolesterol. Han tok to grep som fikk senket det. For det første spiste han en stor skål med havregrøt med kanel og bær hver morgen. Havregryn er kjempe bra for kolesterol. I tillegg kuttet han ved på karbohydrater som og alkohol, og begynte å trene to ganger i uken. Dette hadde god effekt på han. Anonymkode: 188c4...010
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:03 #3 Skrevet fredag kl 20:03 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Mannen min hadde høyt kolesterol. Han tok to grep som fikk senket det. For det første spiste han en stor skål med havregrøt med kanel og bær hver morgen. Havregryn er kjempe bra for kolesterol. I tillegg kuttet han ved på karbohydrater som og alkohol, og begynte å trene to ganger i uken. Dette hadde god effekt på han. Anonymkode: 188c4...010 Godt gjort 😊Havre har jeg hørt skal være bra ja. Takk for tips 😊 Hi Anonymkode: 29e71...dfa
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 05:32 #4 Skrevet lørdag kl 05:32 Alle melkeprodukter med lav fettprosent, alltid gått tur men begynte å gå to turer hver dag, tilførte kanel i kosten(skal visstnok senke høyt kolesterol). Og lager mye mat fra bunnen av. Anonymkode: d185f...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå