Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:03 #1 Skrevet torsdag kl 08:03 Fått ny vaskemaskin som ikke vasker skikkelig rent pga vannmangel. Jeg bruker riktig programmer og den virker som den skal, dvs jeg gjør alt riktig. Men den er skikkelig gjerrig på vannet. Er det andre som har problemer med det samme? Anonymkode: b1985...382
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:14 #2 Skrevet torsdag kl 08:14 Hvordan føler du at den ikke gjør rent? Nye vaskemaskiner trenger mye mindre vann enn gamle Anonymkode: 998c2...c8a
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:59 #3 Skrevet torsdag kl 08:59 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Hvordan føler du at den ikke gjør rent? Nye vaskemaskiner trenger mye mindre vann enn gamle Anonymkode: 998c2...c8a Jeg føler ikke, jeg merker det på lukt og ser det, det blir ikke rent. Jeg formulerte meg feil. Hvorfor trenger nye maskiner mindre vann enn gamle? Er det ikke bare en dum miljøgreie da? Anonymkode: b1985...382
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 09:31 #4 Skrevet torsdag kl 09:31 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Jeg føler ikke, jeg merker det på lukt og ser det, det blir ikke rent. Jeg formulerte meg feil. Hvorfor trenger nye maskiner mindre vann enn gamle? Er det ikke bare en dum miljøgreie da? Anonymkode: b1985...382 Ok du skriver føler i tittelen. Nye maskiner er utviklet slik at de klarer seg med mye mindre vann. Det er nok økonomiske grunner til at det er det, fremfor det miljømessige først og fremst,det er billigere jo mindre vann man bruker pr vask. Bruker du nok og riktig vaskemiddel da? Kan jo være at det er feil på din maskin, har du vært i kontakt med de du kjøpte den av eller produsenten? Anonymkode: 998c2...c8a
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 09:36 #5 Skrevet torsdag kl 09:36 Jeg investerte i ny og moderne vaskemaskin som kostet skjorta. Den doserer vaskepulver etter hvor skittent tøyet er osv. Har samme erfaring som deg og angrer hver dag på kjøpet😅 det er tydelig at den klarer å skylde bort alt vasepulveret for klærne lukter ingen ting- mer mot surt. For ordens skyld vasker heg håndklær på 95 grader og de lukter i hvert fall surt... Anonymkode: 6edd4...8c0
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 09:42 #6 Skrevet torsdag kl 09:42 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ok du skriver føler i tittelen. Nye maskiner er utviklet slik at de klarer seg med mye mindre vann. Det er nok økonomiske grunner til at det er det, fremfor det miljømessige først og fremst,det er billigere jo mindre vann man bruker pr vask. Bruker du nok og riktig vaskemiddel da? Kan jo være at det er feil på din maskin, har du vært i kontakt med de du kjøpte den av eller produsenten? Anonymkode: 998c2...c8a Mulig det er noe feil. Skal ta kontakt med de jeg kjøpte den hos. Anonymkode: b1985...382
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå