Anonym bruker Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Vær obs på at alt stemmer, dere som har dnb, De har visst betalt ut beløpene mange ganger til mange kunder, Hos meg var den utbetalt 6 ganger, så det var oppe i over 200 000 😁 Men er fikset her nå. https://www.vg.no/nyheter/i/8qdAKE/pensjonister-og-ufoeretrygdede-har-faatt-for-mye-utbetalt-av-nav Anonymkode: 31aa3...cfa
Anonym bruker Skrevet 19. juni #2 Skrevet 19. juni Var nå ekstra pågang på Temu og Nille i natt Anonymkode: b3a2b...f3f
Anonym bruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Var nå ekstra pågang på Temu og Nille i natt Anonymkode: b3a2b...f3f Ditt lille, ynkelige vesen. Måtte du tråkke på Lego. Anonymkode: a8648...26a
Anonym bruker Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ditt lille, ynkelige vesen. Måtte du tråkke på Lego. Anonymkode: a8648...26a Sovet dårlig siden du var oppe mesteparten av natta for å shoppe? Anonymkode: b3a2b...f3f
Anonym bruker Skrevet 19. juni #5 Skrevet 19. juni Ja, men det er jo ryddet opp i. Var ikke så vanskelig å forstå at det var en feil 🤗 Det står jo i avisene og. Anonymkode: 4d359...265
Anonym bruker Skrevet 19. juni #6 Skrevet 19. juni Jeg fikk 4 ganger, men alle står nå som reservert, så jeg håper at jeg får beholde en av dem . Anonymkode: 3fcfe...56b
Anonym bruker Skrevet 19. juni #7 Skrevet 19. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja, men det er jo ryddet opp i. Var ikke så vanskelig å forstå at det var en feil 🤗 Det står jo i avisene og. Anonymkode: 4d359...265 Ikke alle skjønte det. Hi Anonymkode: 31aa3...cfa
Anonym bruker Skrevet 19. juni #8 Skrevet 19. juni Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ikke alle skjønte det. Hi Anonymkode: 31aa3...cfa Ikke alle som følger så mye med heller, bare trekker kortet. Hi Anonymkode: 31aa3...cfa
Anonym bruker Skrevet 19. juni #9 Skrevet 19. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Sovet dårlig siden du var oppe mesteparten av natta for å shoppe? Anonymkode: b3a2b...f3f Foreldrene dine har gjort en dårlig jobb med oppdragelsen av deg, skjønner jeg Anonymkode: 70030...064
Anonym bruker Skrevet 19. juni #10 Skrevet 19. juni Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ikke alle skjønte det. Hi Anonymkode: 31aa3...cfa Man skal være særdeles tapt bak en stein for å ikke forstå at det er en feil hvis man får dobbelt så mye, eller mer, enn hva man skal ha, i trygd. Riktignok er det null skatt denne måneden, men SÅ høye beløp betaler man ikke i skatt på trygda si… Anonymkode: 4d359...265
Anonym bruker Skrevet 20. juni #11 Skrevet 20. juni Anonym bruker skrev (22 timer siden): Ikke alle som følger så mye med heller, bare trekker kortet. Hi Anonymkode: 31aa3...cfa Men om du kan trekke kortet 100 ganger mer enn vanlig bør det gå opp et lys. Vi er faktisk pliktige til å tenke litt selv. Anonymkode: b3769...a81
Anonym bruker Skrevet 20. juni #12 Skrevet 20. juni Utrolig hvor "opprørte" noen her blir pga et en helt uskyldig tråd. Hi Anonymkode: 31aa3...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå