Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:16 #1 Skrevet onsdag kl 18:16 Hvordan klarer noen å få i skyhøye hæler en hel dag og gjerne kveld tillegg? Føttene og anklene mine verker bare jeg ser bilder som dette Anonymkode: 0eec3...964
Anonym bruker Skrevet i går, 10:17 #2 Skrevet i går, 10:17 Jeg skjønner ikke at noen orker, det er jo ikke pent i det hele tatt, etter min smak. Ikke er det estetisk, og den gangen som hører til er bare snål. Pensko med lav hæl er klart å foretrekke. Anonymkode: 14b78...404
Anonym bruker Skrevet i går, 10:44 #3 Skrevet i går, 10:44 Tror det er en vanesak. Kvinner som bruker det venner muskler, sener, ledd osv i ankel og legg til å takle det. Helt uaktuelt for min del. Anonymkode: 1fae3...fcd
Anonym bruker Skrevet i går, 14:42 #4 Skrevet i går, 14:42 Det kommer veldig an på skoen. Jeg har vanligvis problemer med for høye hæler, men ett par støvletter jeg har kan jeg gå med i timesvis uten problemer. De har ganske høy hæl. Anonymkode: 5c076...d04
amandine Skrevet i går, 15:13 #5 Skrevet i går, 15:13 Er ikke det der So Kate? De er vel kjent for å være nærmest håpløse å gå i. Men det er vel en vanesak? Jeg er nok mer på ballerinas…
Anonym bruker Skrevet i går, 15:35 #6 Skrevet i går, 15:35 Jeg er litt fasinert av at noen synes det er fint, man ser jo bare årete bein og en merkelig gange. Anonymkode: 2df2d...e2e
Anonym bruker Skrevet i går, 15:37 #7 Skrevet i går, 15:37 Bildet i hi er litt ekstremt, men jeg syns at det er ordentlig stilig med høye hæler, OM den som bruker den kan traktere dem. Selv er jeg også ballerina- og kilehæl typen. Anonymkode: 7c3fe...9d8
Anonym bruker Skrevet i går, 15:53 #8 Skrevet i går, 15:53 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg er litt fasinert av at noen synes det er fint, man ser jo bare årete bein og en merkelig gange. Anonymkode: 2df2d...e2e Jeg har hverken årete bein eller rar gange med hæler. Anonymkode: 5c076...d04
Anonym bruker Skrevet i går, 18:04 #9 Skrevet i går, 18:04 Jeg foretrekker lave sko, men det hender jeg slår til med heler. Det kommer absolutt an på skoene. Noen er vonde etter en halv time, mens andre kan man bruke hele kvelden uten å få vondt. Anonymkode: 3def4...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå