Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.6.2025 den 5.16):

Er du en av de som ble sint da regnbueflagget ble heiset i Gaza? Jeg kan glede deg med at det snart vil vaie over Teheran også. 🥰 Snart vil det være fullt mulig for to av samme kjønn å gå hånd i hånd nedover Teherans gater uten at noen reagerer.

Anonymkode: 2a3f3...7d9

Så det er altså det viktigste for deg. Mennesker skal dø for at samme kjønn skal kunne få være par?

Frihet til å mene hva en vil, og få lov til å uttrykke det, er langt viktigere for meg. Også muligheten til å kle seg friere, leve friere. Homofili er langt nede på min liste over viktige friheter i et samfunn. Det er ikke viktig i det hele tatt om du ønsker å ha et godt samfunn som vokser og utvikler seg naturlig. Homofili bør aksepteres, men det er ikke viktig i det hele tatt. 

Anonymkode: 4ed22...a0c

Skrevet

Den iranskfødte stortingsrepresentanten Mahmoud Farahmand (H) forsvarer Israels angrep på Iran.
- Den islamske republikken har i årtier truet med å utslette Israel.
...
- Revolusjonsgarden har i tillegg til sitt atomprogram finansiert terrorgrupper i en rekke land, bruker massiv vold mot fredelige demonstranter, og har beriket regimets menn og kvinner på bekostning av resten av befolkningen. 
https://borsen.dagbladet.no/nyheter/ikke-vanskelig-a-forsta-israel/83231351

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Så det er altså det viktigste for deg. Mennesker skal dø for at samme kjønn skal kunne få være par?

Frihet til å mene hva en vil, og få lov til å uttrykke det, er langt viktigere for meg. Også muligheten til å kle seg friere, leve friere. Homofili er langt nede på min liste over viktige friheter i et samfunn. Det er ikke viktig i det hele tatt om du ønsker å ha et godt samfunn som vokser og utvikler seg naturlig. Homofili bør aksepteres, men det er ikke viktig i det hele tatt. 

Det viktige for meg er å avsløre dobbeltmoral. De som hevder de står for LGBTQI2A+-rettigheter samtidig som de blir provosert av at noen heiser regnbueflagget i Gaza er dobbeltmoralske. Målet er å få en slutt på all drepingen. Blant annet drepingen av folk som elsker noen av samme kjønn.

Skrevet

Det som lenge har vært en våt drøm for USA holder på å bli virkelighet. Her er fra da McCain spøkte med å synge om å bombe Iran for 20 år siden. 20 år siden! Det er mange amerikanere som gleder seg nå til å endelig bli kvitt Midtøstens svar på Putin.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 19.6.2025 den 18.02):

De som hevder de står for LGBTQI2A+-rettigheter samtidig som de blir provosert av at noen heiser regnbueflagget i Gaza er dobbeltmoralske.

Dobbeltmoralske? Jeg tror du har fått en hangup for regnbueflagg. Menneskerettigheter og demokrati handler om viktigere ting. Regnbueflagg handler ikke om moral. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.6.2025 den 10.04):

Dobbeltmoralske? Jeg tror du har fått en hangup for regnbueflagg. Menneskerettigheter og demokrati handler om viktigere ting. Regnbueflagg handler ikke om moral. 

Irans toppdiplomat er uenig med deg. Han mener at de som faller inn under regnbueflagget ikke en gang har rett til å eksistere. Er du uenig med han?

image.thumb.png.204873dbd6882cc034ba61c092a8c587.png

https://www.businessinsider.com/irans-top-diplomat-javad-zarif-defends-execution-of-gay-people-2019-6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...