Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trist at det er blitt slutt

Hvorfor tar folk så lett på forhold når barn er involvert? 

Anonymkode: b7b25...816

Skrevet

Hvordan vet du hvor lett hun tar på forhold?

Anonymkode: 7abf5...31d

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du hvor lett hun tar på forhold?

Anonymkode: 7abf5...31d

Jeg vet ikke. Var generelt jeg tenkte på. 

Skrevet

Husker henne som lita jente. Hun er fra samme bygd som farmor og farfar. Har alltid hatt et godt inntrykk av henne og jeg husker at folk snakka alltid om at hun var så flink på skolen.

Synd at forhold brytes opp, men vi vet lite om de har tatt lett på det eller ikke. Og hva er egentlig lett? Og hva og hvor mye skal man måtte godta i et forhold? 

Anonymkode: 2a365...0dc

Skrevet

De fleste av oss her er for gamle til å følge med på hva hun driver med. Stikk heller på KG. 

Anonymkode: 394fc...e1d

Skrevet

Jeg tror ikke at de fleste tar lett på å avslutte forhold når det er barn i bildet. 

At denne personen ikke klarer å være i et forhold mer enn et blunk er det vel ingen som reagerer på. 

Landets mest kyniske influenser som selger absolutt alt for klikk og penger, inkludert sitt lille barn. 

Anonymkode: 20976...e45

Skrevet

Hun har jo selv sagt at hun fikk få barn hvis karrieren dalte. De ble gravide før de ble kjærster. Det er ikke noe sjokk at det ble slutt

Anonymkode: d7a5c...64b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun har jo selv sagt at hun fikk få barn hvis karrieren dalte. De ble gravide før de ble kjærster. Det er ikke noe sjokk at det ble slutt

Vi vet jo ingenting om at det er slutt. Det har ikke blitt sagt, det har ikke blitt skrevet. At hun ikke har sagt noe om V etter at de kom hjem fra Harstad eller hvor de var, og har hintet til at ting er vanskelig for tiden, betyr ikke at det er slutt. Det er følgerene som spekulerer i det. Den som venter får se. 

Anonymkode: 0f7a4...024

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi vet jo ingenting om at det er slutt. Det har ikke blitt sagt, det har ikke blitt skrevet. At hun ikke har sagt noe om V etter at de kom hjem fra Harstad eller hvor de var, og har hintet til at ting er vanskelig for tiden, betyr ikke at det er slutt. Det er følgerene som spekulerer i det. Den som venter får se. 

Anonymkode: 0f7a4...024

De har gått ut med at det er slutt, jo. I går 

Sophie Elise Isachsen og Vegard Jørstad er ikke lenger kjærester

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg vet ikke. Var generelt jeg tenkte på. 

Hvorfor trekker du frem henne da?

Hun er forøvrig så kynisk og rå at hun mangler sidestykke i norsk offentlighet. Det irriterer meg grønn at de såkalte seriøse mediehusene lar seg bruke av henne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...