Anonym bruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Denne skal jeg prøve å lage. Jeg er ingen kakebaker. Jeg lurer: den ser jo veldig tynn ut når den strykes utover papiret? Er det vanskelig å unngå at den brekker og faller på benken når den deles i to? Anonymkode: 4875e...f6b
Anonym bruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Denne skal jeg prøve å lage. Jeg er ingen kakebaker. Jeg lurer: den ser jo veldig tynn ut når den strykes utover papiret? Er det vanskelig å unngå at den brekker og faller på benken når den deles i to? Anonymkode: 4875e...f6b Nei. Pleier å bruke to stekespader når jeg flytter den. Den er litt seig, så går fint Anonymkode: f3338...522
Anonym bruker Skrevet 18. juni #3 Skrevet 18. juni Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei. Pleier å bruke to stekespader når jeg flytter den. Den er litt seig, så går fint Anonymkode: f3338...522 Takk for svar. Skal deigen smøres helt tynt utover? Anonymkode: 4875e...f6b
Anonym bruker Skrevet 18. juni #4 Skrevet 18. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Skal deigen smøres helt tynt utover? Anonymkode: 4875e...f6b https://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/kvafjordkake-verdens-beste/ Her ligger det video av hvordan det gjøres. Du kan også søke på YouTube eller TikTok, så ser du hvordan folk gjør det. Veldig greit når man er nybegynner å faktisk se hvordan ting løses av andre. Jeg bruker tiktok mye til dette, også med middag. Velger hva jeg skal lage, søker på tiktok og ser noen videoer. Lærer masse 😊 Anonymkode: a8fcc...58b
Anonym bruker Skrevet 18. juni #5 Skrevet 18. juni Anonym bruker skrev (48 minutter siden): https://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/kvafjordkake-verdens-beste/ Her ligger det video av hvordan det gjøres. Du kan også søke på YouTube eller TikTok, så ser du hvordan folk gjør det. Veldig greit når man er nybegynner å faktisk se hvordan ting løses av andre. Jeg bruker tiktok mye til dette, også med middag. Velger hva jeg skal lage, søker på tiktok og ser noen videoer. Lærer masse 😊 Anonymkode: a8fcc...58b Ah, jeg må bare si at jeg blir glad av slike svar, som kommer med tips og man kan få idéer til hvordan man kan gjøre ting 😊 Anonymkode: 28ff9...f87
Anonym bruker Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni Dersom man skal ha den med seg et sted anbefaler jeg å monterer den etterpå (bare ta med kremen i en bolle), for det er ikke så lett å frakte en Kvæfjordkake uten at det sklir litt ut. Jeg er ingen kakebaker, men denne får jeg til (nå ble jeg inspiret til å lage den i helga 😋). Jeg liker en litt større oppskrift så den ikke blir fullt så tynn, men det er bare å prøve seg frem. Det er fort gjort at den blir rå inni om den er for tykk også. Anonymkode: 0fb58...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå