Anonym bruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Jeg har møtt en fyr jeg liker veldig godt. Vi har vært sammen et halvt års tid. Vi er veldig seksuelle sammen, og jeg har så lyst til å gi han et sexy bilde av meg selv som er tatt av en venninne av meg. Det er et bilde til å henge på veggen, av meg i undertøy og en gjennomsiktig genser, men som ligger nede slik at man ikke ser så mye av nakenheten. Det er ikke vulgært på noen måte. Vi er begge godt voksne og har barn på hver vår kant, men jeg har så lyst til å gi han dette bildet. Er det feil av meg synes dere? Tenker at han kanskje føler han må henge det opp selv om han ikke liker det. Anonymkode: e944e...d68
Anonym bruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Nei. Bare nei. Du kan ikke gi ham et bilde av deg selv i sexy positur. Uansett om noe vises eller ei. Dette er du for gammel til. Han VET at du er sexy, han trenger ikke et bilde til å henge på veggen for å se det. Såden bekreftelsen fra ham trenger du ikke. Og barna...selv om de er voksme så ønsker de ikke å se farens avkledde kjærste på stueveggen når de er på besøk. Anonymkode: e5229...ef1
Himmel og hav Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Sexy veggbilde av deg selv? Nei. Send det til han så han kan ha det på mobilen og om han kommenterer at han gjerne skulle hatt det rammet inn på veggen så kan du jo gi han det til jul. Hvilket rom tenker du at det er naturlig at det skal henge i?
HvittHus Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni Ved å gi bildet viser du en forventning om at bildet blir hengt opp, og er han ikke helt der så blir dette bare kleint. Send heller bildet digitalt.
Sommerkroppen 2029 Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Jeg kjenner ei som har gjort det samme. Det henger over sofaen i stua. Ingen bilder av noen andre på veggene der, verken barn eller annet, kun henne 😄 Veldig rart.
MissSaigon Skrevet 17. juni #8 Skrevet 17. juni Nei, nei, nei. Bare nei. Hva i all verden får deg til å tenke at du bør henge på noen vegg i den posituren og med den påkledningen? Du kan MAX sende det på sms, men selv det hadde jeg blitt ufattelig flau over.
Anonym bruker Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har møtt en fyr jeg liker veldig godt. Vi har vært sammen et halvt års tid. Vi er veldig seksuelle sammen, og jeg har så lyst til å gi han et sexy bilde av meg selv som er tatt av en venninne av meg. Det er et bilde til å henge på veggen, av meg i undertøy og en gjennomsiktig genser, men som ligger nede slik at man ikke ser så mye av nakenheten. Det er ikke vulgært på noen måte. Vi er begge godt voksne og har barn på hver vår kant, men jeg har så lyst til å gi han dette bildet. Er det feil av meg synes dere? Tenker at han kanskje føler han må henge det opp selv om han ikke liker det. Anonymkode: e944e...d68 Det er veldig "20 år gammel Paradise hotel deltaker/wannabe influencer" men det er ikke teit, ikke i det hele tatt. Anonymkode: e5465...828
Elizabeth Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni Ja, det er veldig teit og usmakelig. Du er ikke 18 år lenger.
Elizabeth Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni Sommerkroppen 2029 skrev (1 time siden): Jeg kjenner ei som har gjort det samme. Det henger over sofaen i stua. Ingen bilder av noen andre på veggene der, verken barn eller annet, kun henne 😄 Veldig rart. Narsissistisk spør du meg.
Sommerkroppen 2029 Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni Elizabeth skrev (7 minutter siden): Narsissistisk spør du meg. Damen er i overkant opptatt av seg selv ja. Hyggelig, men orker bare å ha henne i veldig små doser 😄
Anonym bruker Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni Forelskelse er en slags deilig psykose som gjør at man mister litt grepet om hva som er gangbart der nede i virkeligheten. Anonymkode: f9a90...182
Anonym bruker Skrevet 17. juni #14 Skrevet 17. juni Jeg skjønner godt at du har lyst til dette, men det er en konsekvens av at du er forelsket og glad. Jeg synes det er fint at du føler deg bra, og derfor har lyst til å vise han hvor fin du er/føler deg. Han vil nok sette stor pris på det også. Likevel, lurt er det ikke. Du bør heller være denne forførende kvinnen for han, det er aldri feil. Bilder på veggen, med et slikt tema, blir fort pinlig og dumt. Det er mye annet spesielt dere kan finne på sammen, også ting som er mye mer erotisk enn et vågalt bilde på veggen, gjør det heller. Anonymkode: 74a3b...fa1
Anonym bruker Skrevet 17. juni #15 Skrevet 17. juni Jeg er enig med resten om å bare gi dette helt ut av det blå, MEN jeg tenker at du ikke nødvendigvis trenger å droppe idéen helt, du bør bare ikke gi noe slikt i gave helt uten videre. I stedet kan du snakke med ham om fotografier og kropp på mer generelt grunnlag først, fiske litt rundt hva han synes om den typen bilde du tenker på. Eller ta det mer direkte opp, høre om det er noe han også synes er fint, ville hatt osv. Det kan godt være han ville elsket et slikt bilde, men da bør det komme utifra et tydelig ønske fra ham eller en enighet dere to i mellom om at det kunne vært gøy, og gjerne hvor det eventuelt er passende å henge noe slikt. Jeg må ærlig innrømme at de få gangene jeg har sett bilder av denne typen i stuen el., enten alene eller som par, hvor kunstnerisk og smakfullt det enn er, så er det faktisk ganske kleint. På et soverom eller annet rom man vanligvis ikke har gjester, blir det noe annet. Anonymkode: 27771...a7e
Anonym bruker Skrevet 17. juni #16 Skrevet 17. juni Stemmer for en moderert utgave. Det kan være akkurat passe frekt med et bilde, men ikke til å henge på veggen. Den type bilde er ment på dere to, ikke resten av verden. Så kanskje i et litt annet format, kun ment for han. Anonymkode: e794d...705
Anonym bruker Skrevet 17. juni #17 Skrevet 17. juni Elizabeth skrev (3 timer siden): Narsissistisk spør du meg. Tenker det samme. Anonymkode: 19e23...476
Anonym bruker Skrevet 17. juni #18 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Forelskelse er en slags deilig psykose som gjør at man mister litt grepet om hva som er gangbart der nede i virkeligheten. Anonymkode: f9a90...182 Nei, de færreste ville tenkt i disse baner bare fordi de er forelsket. HI bør gå litt i seg selv og spørre hvor dette ønsket kommer fra. Anonymkode: 19e23...476
Anonym bruker Skrevet 17. juni #21 Skrevet 17. juni Oi, nei. Så flaut for deg! Anonymkode: c35f9...bff
Anonym bruker Skrevet 17. juni #22 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Stemmer for en moderert utgave. Det kan være akkurat passe frekt med et bilde, men ikke til å henge på veggen. Den type bilde er ment på dere to, ikke resten av verden. Så kanskje i et litt annet format, kun ment for han. Anonymkode: e794d...705 Det tror jeg også at det er viktig å huske på, at slike bilder er ment for dere to. Altså ikke noe å vise hele verden, da blir det noe helt annet. Det finnes bedre måter om en ønsker å vise sin lykke og forelskelse, litt ut over parforholdet. Det er lett å glemme at andre har lett for å slenge med leppa. Spesielt i Norge, hvor takhøyden for slikt er veldig lav. Det er minimal toleranse for alt som antyder at du tror du er noe her på berget, enten det er på den ene eller andre måten. Anonymkode: 74a3b...fa1
Anonym bruker Skrevet 18. juni #23 Skrevet 18. juni Det som er litt typisk, til tross for alle svarene hun har fått, er at hun kommer til å gi dette bildet til ham likevel... Typisk dib. Anonymkode: e5465...828
Anonym bruker Skrevet 18. juni #24 Skrevet 18. juni Wow, blir litt overrasket over svarene HI får. Jeg er enig i at bilde på veggen blir rart, men å ta sexy bilder av seg selv og sende ham på telefonen, er både helt vanlig og noe jeg har inntrykk av at de aller fleste menn setter stor pris på. Jeg er i førtiårene, lykkelig gift med samme mann i tjue år. Innimellom sender jeg ham sexy bilder, og det får jeg veldig god respons på. Til hun som sier HI er for gammel: skam deg!! Skam deg for prøve å få henne til å føle seg gammel og ekkel. Seksualitet mellom to mennesker er sunt og fint uansett om de er 20 eller 50 eller 70. De unge har ikke rett på å eie sex. For en gjeng med moralistiske tanter. Ta dere en bolle. Anonymkode: c8ae7...9ba
Anonym bruker Skrevet 18. juni #25 Skrevet 18. juni Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Wow, blir litt overrasket over svarene HI får. Jeg er enig i at bilde på veggen blir rart, men å ta sexy bilder av seg selv og sende ham på telefonen, er både helt vanlig og noe jeg har inntrykk av at de aller fleste menn setter stor pris på. Jeg er i førtiårene, lykkelig gift med samme mann i tjue år. Innimellom sender jeg ham sexy bilder, og det får jeg veldig god respons på. Til hun som sier HI er for gammel: skam deg!! Skam deg for prøve å få henne til å føle seg gammel og ekkel. Seksualitet mellom to mennesker er sunt og fint uansett om de er 20 eller 50 eller 70. De unge har ikke rett på å eie sex. For en gjeng med moralistiske tanter. Ta dere en bolle. Anonymkode: c8ae7...9ba Det er jo akkurat det å ta bildet fra privat deling til å gi det i en format som kan henges på veggen det reageres på. Ingen, som jeg har sett, har vært negative til å dele sexy bilder. Så ta deg en bolle selv og les svarene en gang til, du. For øvrig så virker det som det kan være på sin plass å minne om nettvett og at det å sende fra seg digitale utfordrende bilder også er en risiko. Bildene kan komme på avveie og forhold kan ta slutt. Jeg snakker ganske ofte med mine tenåringsbarn om at de ikke skal ha ting på mobilen som andre ikke bør kunne se. Anonymkode: 98b2a...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå