Anonym bruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Hva er vitsen?! Legg babyen i senga, lukk døren å gå ut. Babyen får ikke traumer av å ligge å gråte i 10 min. Dagens mødre er alt for dullete, ungene blir ikke rystet til noen ting. Anonymkode: 25acc...173
Anonym bruker Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Enig. Verden er hard, det er bare å lære dem det med en gang så de ikke blir bortskjemt. De forventer liksom å få dekket alt mulig av behov allerede fra første dag. Maser etter nærhet og mat. På tide at babyene tar seg sammen! Anonymkode: 21d49...0ea
Anonym bruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Hva er vitsen?! Legg babyen i senga, lukk døren å gå ut. Babyen får ikke traumer av å ligge å gråte i 10 min. Dagens mødre er alt for dullete, ungene blir ikke rystet til noen ting. Anonymkode: 25acc...173 Ja, alle vet vel at alt er de egoistiske babyene sin feil. Anonymkode: c78b1...1df
Anonym bruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (26 minutter siden): For et tafatt forsøk. Anonymkode: 36c1e...672 Snakker om? Jeg mener det. Syns det er hjernedødt å bysse babyen I søvn. Når den fint klarer å sovne selv. Anonymkode: 25acc...173
Mikkemafian Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Snakker om? Jeg mener det. Syns det er hjernedødt å bysse babyen I søvn. Når den fint klarer å sovne selv. Anonymkode: 25acc...173 Jeg skjønner meg ikke på folk som tror at alle er like 🤷🏻♀️
Anonym bruker Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva er vitsen?! Legg babyen i senga, lukk døren å gå ut. Babyen får ikke traumer av å ligge å gråte i 10 min. Dagens mødre er alt for dullete, ungene blir ikke rystet til noen ting. Anonymkode: 25acc...173 Helt enig. Om ikke babyen gråter når man går ut av rommet kan man forsøke med et bittelite knips for å få den til å gråte og dermed trene opp resiliensen. Anonymkode: f869e...b27
Anonym bruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva er vitsen?! Legg babyen i senga, lukk døren å gå ut. Babyen får ikke traumer av å ligge å gråte i 10 min. Dagens mødre er alt for dullete, ungene blir ikke rystet til noen ting. Anonymkode: 25acc...173 Hvor mange ganger ble du mistet med hodet først når du var baby? Ikke få... Anonymkode: 5140c...6bb
Anonym bruker Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni Det er ikke farlig for en baby å gråte seg i søvn, så lenge barnet er friskt, har fått mat og er stelt. Det er en naturlig måte for babyer å kommunisere på, og gråten i seg selv er ikke skadelig. Ett jævla søk i google Anonymkode: 25acc...173
Anonym bruker Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni Ett jævla søk på Google, så finner man sannelig min hatt ut at virkeligheten ikke er fullt så enkel, HI. https://www.vg.no/annonsorinnhold/familieliv/rema1000/403-norsk-sovnekspert-om-a-la-barn-grate-seg-i-sovn-solid-studie-viser-at-de-ikke-tar-skade-av Selv synes jeg det er nokså hjernedødt å feilstave et såpass enkelt ord som "gynge" når man først skal utbasunere sin strenge dom over andre. Anonymkode: f873b...c68
Anonym bruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hva er vitsen?! Legg babyen i senga, lukk døren å gå ut. Babyen får ikke traumer av å ligge å gråte i 10 min. Dagens mødre er alt for dullete, ungene blir ikke rystet til noen ting. Anonymkode: 25acc...173 Haha. Godt forsøk. Anonymkode: 626f7...507
Anonym bruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Haha. Godt forsøk. Anonymkode: 626f7...507 Forsøk på hva?????! Anonymkode: 25acc...173
Elizabeth Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni (endret) Anonym bruker skrev (12 timer siden): Hva er vitsen?! Legg babyen i senga, lukk døren å gå ut. Babyen får ikke traumer av å ligge å gråte i 10 min. Dagens mødre er alt for dullete, ungene blir ikke rystet til noen ting. Anonymkode: 25acc...173 Ja, det er like greit å sette de i arbeid med en gang også. Endret 17. juni av Elizabeth
Anonym bruker Skrevet 17. juni #14 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (8 timer siden): Haha. Godt forsøk. Anonymkode: 626f7...507 Nei, det var et dårlig forsøk... Anonymkode: 8f48e...a83
Anonym bruker Skrevet 17. juni #15 Skrevet 17. juni Mens jeg forstår meg ikke på at andre bryr seg med andres valg, så lenge det ikke skader noen. Anonymkode: 4b43c...4cb
Anonym bruker Skrevet 17. juni #16 Skrevet 17. juni Nei, da er det kanskje ikke meningen du skal forstå det? Anonymkode: ff6e0...eb3
Anonym bruker Skrevet 18. juni #17 Skrevet 18. juni Jeg skjønner meg ikke på de som tror de må skjønne seg på alt. Anonymkode: 5c3fd...7c3
TinaK 1990 Skrevet 18. juni #18 Skrevet 18. juni Mikkemafian skrev (På 16.6.2025 den 20.50): Jeg skjønner meg ikke på folk som tror at alle er like 🤷🏻♀️ Jeg dysset aldri
Anonym bruker Skrevet 18. juni #19 Skrevet 18. juni Jeg gjør ikke det, men jeg folater heller ikke et gråtende spedbarn Anonymkode: 3ba48...3cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå