Anonym bruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Jeg har et par venninner som er veldig nære. Har hatt dem i alle år, og vi har alltid kunnet fortelle hverandre det meste. Jeg fortalte en veldig sår ting, som nettopp har skjedd i livet mitt, med en av mine aller nærmeste. En veldig alvorlig ting. De var veldig støttende da jeg fortalte det, og viste omtanke. Nå er det er over en måned siden jeg delte dette, og vi har en messenger-gruppe på facebook der de har delt morsomme videoer og ting de holder på med. Ikke EN av dem har spurt hvordan det går hos meg og min familie. Jeg kjenner jeg er litt skuffet. Det er ikke slik at jeg forventer at de skal synes så synd på meg, men jeg hadde kanskje forventet at de hadde hørt hvordan det gikk. Er det bare meg eller hadde dere andre også reagert slik som meg? Anonymkode: 549c5...ed5
MissSaigon Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Jeg hadde absolutt blitt lei meg i din situasjon. Hvis det ellers er omsrogsfulle og oppmerksomme venninner så kan det kanskje være at de tenker at du trenge ro? Uansett er det dårlig gjort, venner skal være der for hverandre i tykt og tynt. Håper at det går bedre med situasjonen din ❤️
Anonym bruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni MissSaigon skrev (2 minutter siden): Jeg hadde absolutt blitt lei meg i din situasjon. Hvis det ellers er omsrogsfulle og oppmerksomme venninner så kan det kanskje være at de tenker at du trenge ro? Uansett er det dårlig gjort, venner skal være der for hverandre i tykt og tynt. Håper at det går bedre med situasjonen din ❤️ Ja det kan jo være de tenker sånn. Jeg er litt spent for vi skal treffes en kveld i løpet av uken og da lurer jeg på om de vil si noe. Hadde du sagt noe hvis de ikke nevner ett ord? Bare sånn for å vise at man er litt skuffet? Anonymkode: 549c5...ed5
Anonym bruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Jeg tror du må ta litt initiativ selv og være tydelig på hva du ønsker. Jeg har en venninne som står i noe veldig vanskelig. Hun vil ikke snakke med venner om det. Hun har nok støtte i familien og ønsker at vennene skal være en pustepause. Her vil hun snakke om alt annet. Om venninnene dine selv er slik eller har vært i en lignende situasjon med en annen venninne, kan de anta at du også ønsker det slik. De kan da være forsiktig med å ta dette opp og vente på initiativ fra deg. Det kan godt være de bryr seg masse, tenker på det og gir deg rom til å komme med en oppdatering selv Anonymkode: 2841a...ed8
Anonym bruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Jeg er en sånn som tenker at om man vil dele noe, så deler man. Jeg følger ikke opp med å spørre hvordan det går. Mye for å ikke rippe opp i ting jeg ikke burde rippe opp i. Trår varsomt med andre ord. Men jeg er jo ikke uten empati av den grunn. I tillegg er det sånn at livet går videre litt fortere for andre enn for den som står i det. Tviler på at de unngår å spørre fordi de ikke bryr seg om deg og det du står i. Anonymkode: 54041...9e3
Anonym bruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni Noen er opptatt med seg og sitt. Men det er ganske vanlig å spør hvordan det går når noen har det vanskelig. Jeg står inne vanskelig situasjon nå, mine venninner ringer ofte og spør hvordan det går. Det setter jeg stor pris på. men jeg har ei venninne som jeg har brukt dager og år på å støtte, men når det er noe med meg så gidder hun ikke. Jeg gav beskjed om det til henne jeg. Hun ble litt fornærmet, og sa hun ikke hadde kapasitet. Jeg svarte at det var helt greit, men minnet henne på at jeg hadde heller ikke kapasitet de årene jeg sto på pinne for henne. At jeg ikke krever mer enn at hun bruker noen min på å engasjere seg litt i det jeg står i. Sa også at hun må lene seg på andre når livet butter siden jeg får null igjen fra henne. Anonymkode: 4cc1d...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå