Gå til innhold

Inspirert av tråden "Truseløs" på kvinneguiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en som skriver at hun velger å gå med truse fordi det kan renne svette fra lysken nedover beinet en varm sommerdag. Jeg svetter i lysken, men det renner aldri, er dette virkelig vanlig? Svetter mange så mye i lysken at det renner?? Det er også en som skriver at hun får så mye eggløsning at det renner nedover beinet, det har jeg opplevd, men tror det var ment som tull. 

Anonymkode: db677...7ba

Skrevet

Før jeg fjerna livmora kunne jeg nok aldri gått uten truse. Nå er det så tørt at det hadde nok gått bra, men jeg ser ikke poenget. Har aldri gått uten truse så vet ikke om det renner fra lysken, men det kan jo selvsagt hende om det er varmt nok. Jeg er ikke noe sylfide så det blir svett

Anonymkode: f9162...d93

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at om jeg hadde gått truseløs så hadde svetten rent nedover lårene mine. Trusen min er gjennomvåt av svette hver dag. Det er skikkelig irriterende og jeg lurer på om noen har et godt tips som kan motvirke at det blir så hindsides vått...? Nå bytter jeg truse tre ganger om dagen pgs svette.

Anonymkode: cd33c...63d

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er ganske sikker på at om jeg hadde gått truseløs så hadde svetten rent nedover lårene mine. Trusen min er gjennomvåt av svette hver dag. Det er skikkelig irriterende og jeg lurer på om noen har et godt tips som kan motvirke at det blir så hindsides vått...? Nå bytter jeg truse tre ganger om dagen pgs svette.

Jeg leste om fler som brukte deodorant for å motvirke det. Kanskje den stop24 er bra der?

Anonymkode: f9162...d93

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kanskje det er mer normalt enn jeg trodde. 

Skrevet

Æsj. Nei

Anonymkode: c970b...e06

Skrevet

Æsj, hva i all verden var det jeg leste nå. Denne tråden burde komme med en advarsel.

Anonymkode: 59d96...161

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Æsj, hva i all verden var det jeg leste nå. Denne tråden burde komme med en advarsel.

Æsj? Jeg gremmes over alle æsjene som kommer når normale kroppslige saker som angår kvinner nevnes. Selv har jeg heldigvis ikke så mye svette i lysken at det renner om jeg ikke har truse, men en funksjon som svette kvalifiserer ikke til æsj.

Skrevet
gale damen skrev (1 time siden):

Æsj? Jeg gremmes over alle æsjene som kommer når normale kroppslige saker som angår kvinner nevnes. Selv har jeg heldigvis ikke så mye svette i lysken at det renner om jeg ikke har truse, men en funksjon som svette kvalifiserer ikke til æsj.

Enig. Folk er skjøre som aspeløv. 

Skrevet

Jeg har et stort problem, jeg er konstant kåt 2 uker i mnd. Går jeg uten truse da, renner det. Jeg svetter også ut trusene mine innimellom, vil tro det hadde rent uten truse på. 

Men egentlig elsker jeg å gå truseløs og gjør det så ofte muligheten byr seg. Det setter i hvert fall knullekompisen pris på.

Anonymkode: f20b3...a2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

😂

Så enig så enig…

Anonymkode: 95108...2bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...