Anonym bruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Bonnie Blue er nylig blitt avslørt for å være en mann som opprinnelig het Kyle Butler. Han transisjonerte til kvinne som 13-åring. Nå er han verdens mest sexy kvinne, den kvinne som har hatt sex med flest menn i løpet av sitt liv, den kvinne som flest menn ønsker å ha sex med. Er menn flinkere enn kvinner til å være kvinner? Anonymkode: 3c9cf...585
Anonym bruker Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Så du degraderer kvinner til kun sex og sexy? Det å være kvinne er veldig mye mer enn det der Anonymkode: 2eeac...61a
Anonym bruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Herrefred, hvordan ser livet ditt ut? Anonymkode: 68ffa...96b
MissSaigon Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Hvordan måler man hvem som har hatt mest sex gjennom et liv? Er det bare amatører som er med i kåringen, eller kan de profesjonelle også være med i kampen om heder og ære?
Anonym bruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Hun er bare motbydelig, og har aldri vært sexy eller en mann. Hun prøver bare å gjøre seg selv populær igjen etter å ha pult 1000 menn med å komme med idiotisk fjas på some. Anonymkode: 9ef64...1c6
Anonym bruker Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Det eneste jeg kan svare på er at menn forstår menn bedre enn kvinner. Kvinner bedømmer menn overfladisk, oftest nedsettende, spesielt angående deres seksualitet. Bortsett fra den ene, the one, som de tror er annerledes. Anonymkode: d1ddc...1ac
Anonym bruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Det eneste jeg kan svare på er at menn forstår menn bedre enn kvinner. Kvinner bedømmer menn overfladisk, oftest nedsettende, spesielt angående deres seksualitet. Bortsett fra den ene, the one, som de tror er annerledes. Anonymkode: d1ddc...1ac Meget godt poeng! Anonymkode: 3c9cf...585
Anonym bruker Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni Er man en flink til å være kvinne om man er sexy og ligger med mange menn? Anonymkode: b3c79...e65
Anonym bruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni Om hun har transisjonert er hun vel strengt tatt ikke mann, men jeg synes du opererer med en merkelig definisjon av "flink", HI. Det var også ukjent for meg at man kan være flink til å være et kjønn, det er vel noe man er uten å prestere så fryktelig mye? Anonymkode: afd91...985
Anonym bruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det eneste jeg kan svare på er at menn forstår menn bedre enn kvinner. Kvinner bedømmer menn overfladisk, oftest nedsettende, spesielt angående deres seksualitet. Bortsett fra den ene, the one, som de tror er annerledes. Anonymkode: d1ddc...1ac Du milde, for et nyansert syn på menneskeheten. Anonymkode: afd91...985
Anonym bruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni Man er altså flink til å være kvinne hvis man har sex med kreti og pleti, litt av en standard må jeg si. Anonymkode: 8ca39...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå