Anonym bruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Og hvor mange ganger kom de hjem til dere? Anonymkode: 8134a...a7a
Anonym bruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni De kom her bare en gang,de andre gangene hadde vi møte på kontoret deres. Det føltes veldig kunstig å sitte å leke med barnet mitt mens to damer sitter å vurderer alt jeg sier å gjør. Men i etterkant av hjemmebesøket har jeg kun fått skryt av barnevernet for måten jeg var mot barnet mitt. Anonymkode: c5e43...b25
Anonym bruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): De kom her bare en gang,de andre gangene hadde vi møte på kontoret deres. Det føltes veldig kunstig å sitte å leke med barnet mitt mens to damer sitter å vurderer alt jeg sier å gjør. Men i etterkant av hjemmebesøket har jeg kun fått skryt av barnevernet for måten jeg var mot barnet mitt. Anonymkode: c5e43...b25 Var barnet med på kontoret eller kun dere foreldre? Anonym bruker skrev (1 time siden): De kom her bare en gang,de andre gangene hadde vi møte på kontoret deres. Det føltes veldig kunstig å sitte å leke med barnet mitt mens to damer sitter å vurderer alt jeg sier å gjør. Men i etterkant av hjemmebesøket har jeg kun fått skryt av barnevernet for måten jeg var mot barnet mitt. Anonymkode: c5e43...b25 Anonymkode: 8134a...a7a
Anonym bruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni På kontoret var det kun foreldrene Anonymkode: c5e43...b25
Anonym bruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Det er klart vanligst å ha ett hjemmebesøk i en undersøkelse. Eventuelt to dersom barnet bor i flere hjem. Så gjøres selvsagt tilpasninger ut fra problemstilling, barnets fungering, familiens behov osv. Av og til gjøres ikke hjemmebesøk i det hele tatt, av og til gjøres mange. Anonymkode: 16d56...d8b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni Her ble vi meldt til bv av skolen. Vi hadde problemer med at lærer nektet å hjelpe vårt prematurfødte barn. Nektet å lage dagsplan. Var ekstrem vanskelig. De damene høyt oppe på skolen slo ring om lærer. Barnet vårt ble totalt oversett av lærer. Vi sa litt hardt i fra at noe måtte gjøres. Barnet turte ikke komme på skolen. Det likte ikke skolen, så vi ble meldt. Bv måtte komme hjem for å se. Vi hadde ikke noe å skjule, men hele greia var veldig invaderende og traumatisk. Den dagen hun kom til oss, de ville komme på bursdagen til barnet.... vi sa nei, hun fikk komme dagen etter, siste skoledag før ferien.. ,var hun her bare i ett kvarter. Hun satt inne mens vi spiste middag på verandaen. Så dro hun. Saken avsluttet. Barna skjønte ikke helt hvem hun dama var. Tror vi sa bare at hun skulle hjelpe oss ang. skolen. Anonymkode: 059e2...f15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå