Gå til innhold

Lei av å føle med syk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en medfødt feil i ryggen som jeg er operert for, og 2 ulykker har jeg kroniske ryggsmerter.
Under siste graviditet hadde jeg invalidiserende bekkenløsning, og har aldri blitt helt frisk igjen.
Har også kronisk migrene.

Ja da, jeg vet mange har det mye verre enn meg, jeg er heldig, jeg er fremdeles frisk nok til å jobbe fult selv om det tar på.

Men etter dager som denne er jeg trist.
Var på Tusenfryd med barna i dag. Både ungene, mannen og jeg elsker fart og spenning. 
Jo fortere, jo bedre....
Men må kan jeg ikke gjøre det lenger.
Ting som speed monster, storm, spinnspider og lignende kan jeg ikke ta lenger.
Blir svimmel, kvalm og får smerter i kroppen, og nå på kvelden er jeg totalt utenfor.

Savner virkelig å være frisk, lei av å føle meg syk, ikke strekke til å gjøre alt jeg ønsker med barna :(

Andre?

Anonymkode: 1eec5...229

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, føler med deg. Har kroniske smerter ingen kan gjøre noe med, og det er tungt. Har også fått fatigue etter covid og fjerning av livmor (og 8 andre operasjoner som sikkert ikke hjelper på). Stått i altfor mye og store psykiske belastninger over tid som har gjort at kroppen takker for seg. Har det som deg etter en sånn dag, men med utmattelse. Blir helt tom for energi og trenger vanvittig mye ro og hvile for å hente meg inn. 
Jobber også fullt og savner det energinivået jeg hadde tidligere. Nå orker jeg jobb, lage middag, og sofa. Tar igjen det tapte i helgene, så får ikke hvilt da heller 

Men er som du sier, andre har det verre. Og selv om det ikke hjelper så prøver jeg å holde fast ved det 

Anonymkode: c0d91...46d

Skrevet

Ja, vi er flere.

Men jeg prøver å være glad for det jeg faktisk kan, og ikke tenke så mye på det jeg ikke kan.

Har hatt hjerneslag og fått en skade på hjernen som gir hjernetåke, konsentrasjonsvansker, fatigue, vanskeligheter med å finne ord og svimmelhet som mest merkbare konsekvens. Har også tinnitus og migrene.

Er ufør, noe som er veldig ensomt og en stor sorg.

Men jeg lever, jeg kan glede meg over hva barna får til, jeg kan være tilstede i hverdagen deres. De kunne mistet meg....

Anonymkode: 1ffc9...78d

Skrevet

Kjenner meg igjen. Har leddgikt. Kroniske betennelser som vandrer rundt i kroppen. Bruker harde medisiner som slår meg ut to ganger i uka. Har ca tre dager i uke jeg fungere tilnærmet normalt vår/sommer. De dagene nyter jeg til fulle og setter ekstra pris på minnene her. Verdsetter det jeg har, men kjenner sorg over det jeg har mistet. 

Anonymkode: ab45b...421

Skrevet

Ja, psykisk lidelse her. Er fryktelig både tungt og vondt. 

Anonymkode: dc56b...765

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...