Gå til innhold

Får dere faktura hos tannlegen der dere går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller "må" oppgjøret tas der og da?

Anonymkode: 04f61...062

Skrevet

Jeg fikk det en gang jeg hadde glemt kortet, men da betalte jeg umiddelbart da jeg kom hjem. 

Men sjekk med din tannlege, hn er nok mer interessert i å få inn pengene etter 14 dager enn aldri. 

Anonymkode: 983a7...ffe

Skrevet

Jeg fikk det en gang det var noe feil hos DnB og jeg fikk ikke til å overføre penger fra sparekonto til brukskonto 

Anonymkode: 44be6...30d

Skrevet

Du kan få betaling via sms, kommer en sms hvor du må trykke på en link og kan velge mellom flere betalingsmåter, tror det er vips, kort eller nettbank.

Anonymkode: a1af0...fd7

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Du kan få betaling via sms, kommer en sms hvor du må trykke på en link og kan velge mellom flere betalingsmåter, tror det er vips, kort eller nettbank.

Det vet du jo ikke om hi sin tannlege tilbyr, min tannlege gjør ikke det. Her må man betale med en gang,

Anonymkode: 994aa...c60

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Det vet du jo ikke om hi sin tannlege tilbyr, min tannlege gjør ikke det. Her må man betale med en gang,

Eh, hi spør om vår tannlege tar faktura, og jeg svarte på det.

Hva hennes tannlege tar står sikkert på nettsiden til hennes klinikk. Jeg tenker hun bare er nysgjerrig på hva som er vanlig og evt hva hun skal spørre om hvis hun skal bytte til ny tannlege.

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hi stiller et spørsmål og …c60 svarer. 

Kan du ikke klare å la én ting gli forbi?

Anonymkode: 983a7...ffe

Skrevet

Jeg kan dele opp eller få faktura.

Anonymkode: 67a46...61e

Skrevet

Normalt sett ikke, må avtales på forhånd. Fikk det også en gang terminalen deres var nede

Anonymkode: 93050...4c3

Skrevet

Jeg ringte dem. Sekretæren kunne ikke svare,  det måtte avtales direkte med tannlegen.

Anonymkode: 04f61...062

Skrevet

Kan dele opp og få faktura 

Anonymkode: 016f4...baa

Skrevet

Får faktura med meg, uten forfallsdato. Så jeg kan egentlig betale når jeg vil, men betaler stort sett så fort jeg kan. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...