Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:19 #1 Skrevet søndag kl 16:19 Eller "må" oppgjøret tas der og da? Anonymkode: 04f61...062
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:32 #2 Skrevet søndag kl 16:32 Jeg fikk det en gang jeg hadde glemt kortet, men da betalte jeg umiddelbart da jeg kom hjem. Men sjekk med din tannlege, hn er nok mer interessert i å få inn pengene etter 14 dager enn aldri. Anonymkode: 983a7...ffe
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:36 #3 Skrevet søndag kl 16:36 Jeg fikk det en gang det var noe feil hos DnB og jeg fikk ikke til å overføre penger fra sparekonto til brukskonto Anonymkode: 44be6...30d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:45 #4 Skrevet søndag kl 16:45 Du kan få betaling via sms, kommer en sms hvor du må trykke på en link og kan velge mellom flere betalingsmåter, tror det er vips, kort eller nettbank. Anonymkode: a1af0...fd7
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:18 #5 Skrevet søndag kl 17:18 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Du kan få betaling via sms, kommer en sms hvor du må trykke på en link og kan velge mellom flere betalingsmåter, tror det er vips, kort eller nettbank. Anonymkode: a1af0...fd7 Det vet du jo ikke om hi sin tannlege tilbyr, min tannlege gjør ikke det. Her må man betale med en gang, Anonymkode: 994aa...c60
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:40 #6 Skrevet søndag kl 17:40 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Det vet du jo ikke om hi sin tannlege tilbyr, min tannlege gjør ikke det. Her må man betale med en gang, Anonymkode: 994aa...c60 Eh, hi spør om vår tannlege tar faktura, og jeg svarte på det. Hva hennes tannlege tar står sikkert på nettsiden til hennes klinikk. Jeg tenker hun bare er nysgjerrig på hva som er vanlig og evt hva hun skal spørre om hvis hun skal bytte til ny tannlege. Anonymkode: a1af0...fd7
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:44 #7 Skrevet søndag kl 17:44 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Det vet du jo ikke om hi sin tannlege tilbyr, min tannlege gjør ikke det. Her må man betale med en gang, Anonymkode: 994aa...c60 Hi stiller et spørsmål og …c60 svarer. Kan du ikke klare å la én ting gli forbi? Anonymkode: 983a7...ffe
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:05 #8 Skrevet søndag kl 18:05 Jeg kan dele opp eller få faktura. Anonymkode: 67a46...61e
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:29 #9 Skrevet mandag kl 11:29 Normalt sett ikke, må avtales på forhånd. Fikk det også en gang terminalen deres var nede Anonymkode: 93050...4c3
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:05 #10 Skrevet mandag kl 14:05 Jeg ringte dem. Sekretæren kunne ikke svare, det måtte avtales direkte med tannlegen. Anonymkode: 04f61...062
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:11 #11 Skrevet mandag kl 17:11 Kan dele opp og få faktura Anonymkode: 016f4...baa
Elizabeth Skrevet mandag kl 17:25 #12 Skrevet mandag kl 17:25 Får faktura med meg, uten forfallsdato. Så jeg kan egentlig betale når jeg vil, men betaler stort sett så fort jeg kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå