Anonym bruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Prøvde meg på å kjøpe mozzarella i går for å ha på pizza. Kjøpte fra Eldorado. Den var som en ball som lå i veske i en pose. Hvordan oppbevarer jeg den osten jeg ikke brukte, og hva med den vesken den lå i? Anonymkode: 99d51...f18
Anonym bruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Innpakket i plast, men den har svært kort holdbarhet når den er åpnet. Anonymkode: 25bb0...49b
Anonym bruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Innpakket i plast, men den har svært kort holdbarhet når den er åpnet. Anonymkode: 25bb0...49b I væsken, eller tømmer du det ut? Anonymkode: 92354...ca7
Anonym bruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Prøvde meg på å kjøpe mozzarella i går for å ha på pizza. Kjøpte fra Eldorado. Den var som en ball som lå i veske i en pose. Hvordan oppbevarer jeg den osten jeg ikke brukte, og hva med den vesken den lå i? Anonymkode: 99d51...f18 Jeg pleier bruke alt. Om jeg mot formodning ikke gjør det, lar jeg resten ligge i den væsken i en boks. Kan sikkert også ligge tørt i en boks, men ville ikke ventet lenge med å bruke resten. Anonymkode: bf3bc...0c0
Anonym bruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (12 minutter siden): I væsken, eller tømmer du det ut? Anonymkode: 92354...ca7 Optimalt er i væsken, men det gidder jeg ikke. Den har holdbarhet på toppen et døgn i alle fall. Bruker stort sett hele med det samme. Anonymkode: 25bb0...49b
Anonym bruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Tror du bør begynne å bruke hele osten, Hi De finnes i ulike størrelser da. Anonymkode: bf3bc...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå