Anonym bruker Skrevet 15. juni 2025 #1 Skrevet 15. juni 2025 Jeg har ikke spist empanadas på sikkert 10 år nå, men kom plutselig på at det finnes og fikk derfor ubegripelig lyst på. Det er bare tre mindre utfordringer. Ene er at vi er en stor husholdning med flere tenåringsgutter. Andre at i hvert fall en del av dem på lages med glutenfri deig på grunn av cøliaki. Det tredje at jeg har vært veldig syk og strever med energien. Og det er punkt tre, og delvis to, som gjør at jeg trenger litt hjelp. Er det mulig å gjøre dette i etapper der jeg lager deigen(e) på et tidspunkt (eller en dag) kjevler og stikker ut sirklene en annen og kan oppbevare disse feks i kjøleskapet (med matpapir i mellom?) en dag eller to slik at det er klart når jeg har energi til å lage fyllet, fordele utover osv.? Og bare fot å slippe kommentarer rundt det. Både mann og ungdommer er fantastiske til å gjøre sin del og vel så det her hjemme, så dette blir mitt prosjekt og ikke noe jeg ønsker å pålegge dem av arbeid. Anonymkode: e2811...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå