Anonym bruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Min farmor sverget til gulløredobbene sine, mente de gjorde hodepinen hennes mye bedre. Kan det ha noe for seg eller er det bare en gammel myte. Tenker på vanlig hull i øreflippen. Hva tror du? Anonymkode: 67ddb...c0c
Anonym bruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Det avhenger av hvor i øret gullet er. Vi har nerver i ørene som går til hjernen. Det har vist seg at akupunktur treffer noen av de samme nerver som gull i ørene treffer. Det var derfor sjøfarere hadde gull i ørene før, det hjalp mot sjøsyke. Men det enkleste er jo paracet. Anonymkode: a277a...7a9
Anonym bruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Jeg merker ingen forskjell på migrenen om jeg har gull i, eller ikke, men i gamledager inneholdt mange av øredobbene som ikke var gull en del giftstoffer som er forbudt i dag, så det kan hende det hadde en del å si tidligere Anonymkode: 05623...3e2
Anonym bruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det avhenger av hvor i øret gullet er. Vi har nerver i ørene som går til hjernen. Det har vist seg at akupunktur treffer noen av de samme nerver som gull i ørene treffer. Det var derfor sjøfarere hadde gull i ørene før, det hjalp mot sjøsyke. Men det enkleste er jo paracet. Anonymkode: a277a...7a9 Det er tull. Sjøfarende hadde gull i øret for at dersom de døde langt hjemmefra skulle det gullet kunne brukes som betaling for å få kroppen hjem Anonymkode: 05623...3e2
Anonne Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Jeg tok ut alle øredobbene og migrenen og hodepinen ble veldig mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det er tull. Sjøfarende hadde gull i øret for at dersom de døde langt hjemmefra skulle det gullet kunne brukes som betaling for å få kroppen hjem Anonymkode: 05623...3e2 Hah, er det sant? Så kult, nå lærte jeg noe nytt i dag (og jeg tar det for god fisk, heller enn å tro at havets henter var oppdatert på akupunktur og gullets fortreffelighet). Anonymkode: 62090...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå