Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få flere barn sier Erna.. så har barnevernet flere barn å jobbe med, hvis ikke brytes denne næringskjeden. 
Bv ansatte lærer kanskje noe på skolen, men blir fort formet i en kultur når de kommer ut i jobb. Der bygges saker opp, referater blir formulert og skrevet til deres fordel og overdrivelser og ord blir vridd og vendt på. En tidligere Bv ansatt som ikke orket å jobbe i dette systemet lengre sa: når Bv bruker barnets beste uttrykket er dette en hersketeknikk. 
Skremmende at et system med så mye makt kan gjøre det de vil. De har advokater som kan å bygge saker og som familie har man ikke sjans. Annet enn å se at livet i saktefilm går til grunne. 

Anonymkode: 4db82...efe

Skrevet

Jøss. 

Anonymkode: 9f960...963

Skrevet

Tull og vås! Ta deg av barna dine slik som normale folk gjør så trenger du ikke å ha noe med barnevernet å gjøre. 

Om noe så burde bv vært inne i mange flere familier, det yrer av udugelige foreldre. 

Anonymkode: 59013...0a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tull og vås! Ta deg av barna dine slik som normale folk gjør så trenger du ikke å ha noe med barnevernet å gjøre. 

Om noe så burde bv vært inne i mange flere familier, det yrer av udugelige foreldre. 

Jeg tar meg godt av barnet mitt og det er ikke det som er problemet. Bv har ingenting å si på min omsorgsevne. De skriver at jeg både er ressurssterk, god omsorgsevne og stor omsorgskapasitet. Ikke et eneste ord om meg som er negativt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Jeg tar meg godt av barnet mitt og det er ikke det som er problemet. Bv har ingenting å si på min omsorgsevne. De skriver at jeg både er ressurssterk, god omsorgsevne og stor omsorgskapasitet. Ikke et eneste ord om meg som er negativt. 

Men likevel har de vært inne? Uff må være vondt bare å bli meldt til barnevernet i det hele tatt, selv om saken blir henlagt. Det hadde jeg kjent veldig på 

Anonymkode: 5089d...03d

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Barnetvernet er en viktig instans som sliter med lave budsjett og for få ressurser, så at de legger opp til å plage dere bare for gøy er det ingen andre enn du som tror. Du har skrevet om denne saken mange ganger og aldri har jeg sett noen form for selvrefleksjon fra deg. Jeg skjønner at ting er tungt og vondt, men ingenting blir bedre av at du tror at folk utdanner seg og tar jobber kun for å finne mennesker de kan ødelegge livene til. 

Skrevet

Mine barn sier i alle fall Erna.

Anonymkode: 0577c...4c8

Skrevet

Barnevernet vil vi ha fjernet

Anonymkode: ff3e8...44f

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Bare det at du har en saksmappe sier jo sitt. 

Anonymkode: 94ca2...ef5

Skrevet

Bare det at du har en saksmappe sier jo sitt. 

Anonymkode: 94ca2...ef5

Alle som blir undersøkt av Bv får en saksmappe. 

Skrevet

Det må jeg si var et nytt nivå av konspirasjonsteori.

Anonymkode: 36a8d...e4a

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Barnetvernet er en viktig instans som sliter med lave budsjett og for få ressurser, så at de legger opp til å plage dere bare for gøy er det ingen andre enn du som tror. Du har skrevet om denne saken mange ganger og aldri har jeg sett noen form for selvrefleksjon fra deg. Jeg skjønner at ting er tungt og vondt, men ingenting blir bedre av at du tror at folk utdanner seg og tar jobber kun for å finne mennesker de kan ødelegge livene til. 

Vel, du kan se på Rune Fardal sine videoer på YouTube eller TikTok, så får du et innblikk i hva som skjer rundt om. Han har fått barnevernsansatte sparket og det har blitt granskning. 
De tar en utdannelse for å hjelpe, men blir tydelig preget av en ukultur som regjerer innad i sektoren. Les boka på innsiden av Bv så får du et innblikk av de tidligere ansattes erfaring ang maktmisbruk og prestisje. Ingen vil tro at en instans og folk i betrodde stillinger gjør feil, men da er man naiv 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det må jeg si var et nytt nivå av konspirasjonsteori.

Har du for eks sett instukids? Ligger vel ute på nrk. Har ikke sett den selv, bare startet å se. Du synes fremdeles dette er flotte tiltak ? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har du for eks sett instukids? Ligger vel ute på nrk. Har ikke sett den selv, bare startet å se. Du synes fremdeles dette er flotte tiltak ? 

Jeg snakker om overskriften og innlegget ditt, b.l.a dette :

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Få flere barn sier Erna.. så har barnevernet flere barn å jobbe med, hvis ikke brytes denne næringskjeden. 

Skal du bli tatt nogenlunde seriøst, så kan du ikke komme med sånt vås

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Vel, du kan se på Rune Fardal sine videoer på YouTube eller TikTok, så får du et innblikk i hva som skjer rundt om. Han har fått barnevernsansatte sparket og det har blitt granskning. 
De tar en utdannelse for å hjelpe, men blir tydelig preget av en ukultur som regjerer innad i sektoren. Les boka på innsiden av Bv så får du et innblikk av de tidligere ansattes erfaring ang maktmisbruk og prestisje. Ingen vil tro at en instans og folk i betrodde stillinger gjør feil, men da er man naiv 

Rune Fardal, vi er der, ja. Da tenker jeg at barnevernet er på helt rett plass og håper at de klarer å redde barnet ditt!

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Rune Fardal, vi er der, ja. Da tenker jeg at barnevernet er på helt rett plass og håper at de klarer å redde barnet ditt!

Bare så alle vet. Rune Fardal er en høyt respektert og utdannet psykolog som har hjulpet mange foreldre med å vinne saker over barnevernet. Han oppdaget tidlig at barnevernet driver med ulovelige midler og metoder og ble etter det en forkjemper for foreldres rettigheter til sine barn. En del i barnevernet liker han ikke derfor.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Bare så alle vet. Rune Fardal er en høyt respektert og utdannet psykolog som har hjulpet mange foreldre med å vinne saker over barnevernet. Han oppdaget tidlig at barnevernet driver med ulovelige midler og metoder og ble etter det en forkjemper for foreldres rettigheter til sine barn. En del i barnevernet liker han ikke derfor.

Han er bare høyt respektert blant barnevernsmotstandere. 
https://www.vg.no/nyheter/i/o36PVg/datatilsynet-griper-inn-fardal-sprer-sensitive-opplysninger-om-barn

Anonymkode: 7ffaf...b93

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Mine barn sier i alle fall Erna.

Anonymkode: 0577c...4c8

😂

Anonymkode: 52d73...124

Skrevet

Ingen tror at barnevernet er feilfri eller at det ikke jobber råtne epler i den etaten. Alle steder det jobber mennesker vil det av og til bli gjort feil.

En seriøs diskusjon om kvaliteten på barnevernet, og hvordan feil blir håndtert er helt greit.

Men det useriøse svadaoppgulpet ditt legger jo ikke grunnlag for en skikkelig diskusjon. Du fremstår som mindre intelligent når du skriver på denne måten.

Anonymkode: b91c5...3e2

Skrevet

Rune Fardal er straffedømt tre ganger og tar betalt for å hjelpe folk. Han bryter barns personvern og er skyld i at flere barn ikke får hjelpen de trenger. 

At barnevernet aldri gjør feil er det vel knapt noen som påstår, men at de driver en business for å fjerne flest mulig barn fra foreldrene er bare vås og forbanna løgn. 

Det er tydelig at barnevernet er i hi sin familie av en god grunn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Rune Fardal er straffedømt tre ganger og tar betalt for å hjelpe folk. Han bryter barns personvern og er skyld i at flere barn ikke får hjelpen de trenger. 

At barnevernet aldri gjør feil er det vel knapt noen som påstår, men at de driver en business for å fjerne flest mulig barn fra foreldrene er bare vås og forbanna løgn. 

Det er tydelig at barnevernet er i hi sin familie av en god grunn. 

Hva er han straffedømt for? Svindel og ærekrenket en psykolog? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...