Anonym bruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Noen kom hjem med to sånne nett i dag, og de er jo nærmest steinharde. Du som kjøper sånne, hva gjør du med de for at de skal bli gode, hvor oppbevarer du de, på kjøkkenbenken eller i kjøleskapet? Anonymkode: 7576d...081
Anonym bruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Legg dem sammen med epler så modnes de raskere. Anonymkode: ec9c7...49d
Anonym bruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni De er helt gummi og blir ikke gode hos meg Anonymkode: 12455...24c
Anonym bruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni I en skål på kjøkkenbenken sammen med et par epler. Legger de fleste i kjøleskapet når de begynner å mykne. Anonymkode: 6cc91...cc7
Anonym bruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Jeg har nettet i kjøleskapet, og modner en eller to på benken sammen med eplene etter hvert som jeg skal bruke dem. Bruker et par-tre dager på å modne. Anonymkode: 8eab9...487
Anonym bruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg har nettet i kjøleskapet, og modner en eller to på benken sammen med eplene etter hvert som jeg skal bruke dem. Bruker et par-tre dager på å modne. Anonymkode: 8eab9...487 Hvor lenge holder de seg i kjøleskapet? Anonymkode: 7576d...081
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå