Anonym bruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Han forrige gikk ned på knær og spurte om jeg ville være kjæresten hans. Da var det liksom ingen tvil. Nå oppfører vi oss som kjærester og snakker om fremtiden. Har egentlig ikke kjent hverandre så lenge, men har ikke spurt "vil du være kjæresten min". Hvordan foregår egentlig denne overgangen 🙈 Anonymkode: f3239...785
Anonym bruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Han har ikke spurt?? Kan ikke du spørre da? Anonymkode: 7a36c...0e6
Anonym bruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Kan du ikke bare spørre han? Her kom det fram da vi møtte på kompisen😂 «Dette er xxx, kjæresten min». Og slik var det med den saken. Anonymkode: 41c12...eeb
Anonym bruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Det har vi ikke spurt om enda, vi. Kanskje vi bare dater enda, 30 år etter? Hvis man gjør kjæresteting sammen så er man kjærester, i min svært enkle bok. Men om du er i tvil kan du spør. Du vil uansett ikke være i et forhold med en du ikke kan snakke med alt om? Anonymkode: 93445...a60
Anonym bruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det har vi ikke spurt om enda, vi. Kanskje vi bare dater enda, 30 år etter? Hvis man gjør kjæresteting sammen så er man kjærester, i min svært enkle bok. Men om du er i tvil kan du spør. Du vil uansett ikke være i et forhold med en du ikke kan snakke med alt om? Anonymkode: 93445...a60 Så enkelt er det ikke i disse dager. Kjenner flere som finner på kjæresteting med en mann de bare er knullevenn med. Anonymkode: a2fbd...ebd
Anonym bruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Så enkelt er det ikke i disse dager. Kjenner flere som finner på kjæresteting med en mann de bare er knullevenn med. Anonymkode: a2fbd...ebd Det høres slitsomt og umodent ut. Voksne folk driver vel ikke slik? Anonymkode: 93445...a60
Anonym bruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Så enkelt er det ikke i disse dager. Kjenner flere som finner på kjæresteting med en mann de bare er knullevenn med. Anonymkode: a2fbd...ebd Ingen av oss synes det er greit. HI Anonymkode: f3239...785
Anonym bruker Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Det høres slitsomt og umodent ut. Voksne folk driver vel ikke slik? Anonymkode: 93445...a60 Jeg er knullevenn med naboen min. Vi er begge aleneforeldre med barn som leker sammen, så vi finner også på andre ting sammen. Som svømmehall, aktiviteter, grilling. Overfor barna er vi venner og naboer, når vi har barnefri, koser vi oss litt ekstra. Anonymkode: 6b1a5...2d7
Anonym bruker Skrevet 14. juni #9 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg er knullevenn med naboen min. Vi er begge aleneforeldre med barn som leker sammen, så vi finner også på andre ting sammen. Som svømmehall, aktiviteter, grilling. Overfor barna er vi venner og naboer, når vi har barnefri, koser vi oss litt ekstra. Anonymkode: 6b1a5...2d7 Og jeg er 42, han er 48. Så vi er vel innenfor definisjonen "voksne". Anonymkode: 6b1a5...2d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå