Anonym bruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Men hvorfor er det ofte sånn at lesbiske finner seg damer som ser ut som menn? Hva er poenget da? Anonymkode: eb0b8...2d7
Anonym bruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Blir så forbaska overgitt over sånne idiotiske spørsmål. Anonymkode: a32b3...145
Anonym bruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Blir så forbaska overgitt over sånne idiotiske spørsmål. Anonymkode: a32b3...145 Bare svar på spørsmålet Anonymkode: eb0b8...2d7
Himmel og hav Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni Om du er heterofil, hvorfor er ikke du sammen med en dame som ser ut som en mann?
Anonym bruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni Butche kvinner er jo fortsatt kvinner. Ikke menn. Anonymkode: a9a24...749
prekæs Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni Er så glad for at jeg ikke oppriktig går og lurer på slike ting. Gjør livet lettere, egentlig.
Anonym bruker Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni Ikke slemt ment, men herregud så teit Anonymkode: 875d7...9cf
Anonym bruker Skrevet 14. juni #9 Skrevet 14. juni Dette blir litt sterotypisk, synes du ikke? De fleste lesbiske kvinner er akkurat like kvinnelige som andre kvinner, på samme måte som de fleste homofile menn er like mannlige som menn flest. Det finnes selvsagt unntak, noe som har skapt den merkelige vrangforestillingen du legger fram her om blant annet mannhaftige lesbiske kvinner, men det gjelder ikke majoriteten. Anonymkode: a01ce...db5
Anonym bruker Skrevet 14. juni #10 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette blir litt sterotypisk, synes du ikke? De fleste lesbiske kvinner er akkurat like kvinnelige som andre kvinner, på samme måte som de fleste homofile menn er like mannlige som menn flest. Det finnes selvsagt unntak, noe som har skapt den merkelige vrangforestillingen du legger fram her om blant annet mannhaftige lesbiske kvinner, men det gjelder ikke majoriteten. Anonymkode: a01ce...db5 Nei, det er motsatt. De fleste er veldig mandige. Men selvsagt finnes det feminine lesbiske kvinner. På samme måte som at de fleste homofile menn er veldig feminine, selv om det finnes unntak. Så jo, det gjelder majoriteten. Anonymkode: 980a9...b63
Himmel og hav Skrevet 14. juni #11 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Nei, det er motsatt. De fleste er veldig mandige. Men selvsagt finnes det feminine lesbiske kvinner. På samme måte som at de fleste homofile menn er veldig feminine, selv om det finnes unntak. Så jo, det gjelder majoriteten. Anonymkode: 980a9...b63 Hva baserer du det på? Observasjon? Kan det tenkes at du da går glipp av de som bare ser helt vanlige ut? For det er jo heldigvis ikke sånn at de må gå med rosa trekant i våre dager.
Anonym bruker Skrevet 14. juni #12 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Nei, det er motsatt. De fleste er veldig mandige. Men selvsagt finnes det feminine lesbiske kvinner. På samme måte som at de fleste homofile menn er veldig feminine, selv om det finnes unntak. Så jo, det gjelder majoriteten. Anonymkode: 980a9...b63 Jeg lurer også på hvordan du vet/ser dette. Baserer du kunnskapen din kun på svogerforskning? I det store så aner du ikke legningen på menneskene du omgir deg med, sett bort fra familie, nære kollegaer og venner. Anonymkode: 875d7...9cf
Anonym bruker Skrevet 14. juni #13 Skrevet 14. juni Jeg er lesbisk har jeg en kjæreste som "ser ut som en jente". Hun har langt lyst hår, velstelte negler, og bra kropp. Og menn sigler ette henne om det hjelper deg, Hi. Jeg ser heller ikke ut som en mann, jeg ser ut som en kvinne med langt hår og pupper. Slutt å generalisere, Hi. Det er ikke slik du beskriver. Anonymkode: 3c106...a7c
Anonym bruker Skrevet 14. juni #14 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Nei, det er motsatt. De fleste er veldig mandige. Men selvsagt finnes det feminine lesbiske kvinner. På samme måte som at de fleste homofile menn er veldig feminine, selv om det finnes unntak. Så jo, det gjelder majoriteten. Anonymkode: 980a9...b63 Nei, det er jeg rimelig sikker på at det ikke gjelder. Jeg har både venner og et voksent barn som er homofile, og som igjen har fått en del erfaringer rundt ganske mange andre homofile, og da tenker jeg på både kvinner og menn. De aller fleste ser helt vanlige ut, man kan absolutt ikke se noe på dem utad. Men det er jo klart at de som faktisk skiller seg ut, blir de som er synlige og dermed bidrar til å skape og opprettholde stereotypier som man møter på i mange filmer og tv-serier, og som gjør at folk som deg tror dette gjelder de fleste. Anonymkode: a01ce...db5
Anonym bruker Skrevet 14. juni #15 Skrevet 14. juni Hvorfor ble folk så fornærma av hos spørsmål egentlig? Skulle tro folk her inne mente at lesbiske kvinner med mer maskuline trekk er mindreverdige mer feminine lesbiske? Anonymkode: 29faa...06e
Anonym bruker Skrevet 14. juni #16 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor ble folk så fornærma av hos spørsmål egentlig? Skulle tro folk her inne mente at lesbiske kvinner med mer maskuline trekk er mindreverdige mer feminine lesbiske? Anonymkode: 29faa...06e Tenkte jeg og. Tror kanskje noen tråkket på ømme tær her!? Anonymkode: 1969e...3ab
Anonym bruker Skrevet 14. juni #17 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor ble folk så fornærma av hos spørsmål egentlig? Skulle tro folk her inne mente at lesbiske kvinner med mer maskuline trekk er mindreverdige mer feminine lesbiske? Anonymkode: 29faa...06e Du skulle ikke lese hi en gang til og se hvordan hun ordlegger seg? Kanskje du skjønner hvorfor man reagerer. Eller ikke. Anonymkode: 875d7...9cf
Anonym bruker Skrevet 14. juni #18 Skrevet 14. juni Synes HI for mange «vrange» svar her! Det er faktisk slik at det hun spør etter er en sannhet - og hun lurer på hvorfor- uten å legge noe annet i den akkurat det hun spør etter. Jeg kjenner mange lesbiske, og mange av dem har tydelige maskuline trekk på en eller annen måte. Det betyr ikke at jeg generaliserer, det betyr at det er sånn! Er vel ikke noe galt i det? Flotte mennesker uansett! Anonymkode: c5511...fa0
Anonym bruker Skrevet 14. juni #19 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Synes HI for mange «vrange» svar her! Det er faktisk slik at det hun spør etter er en sannhet - og hun lurer på hvorfor- uten å legge noe annet i den akkurat det hun spør etter. Jeg kjenner mange lesbiske, og mange av dem har tydelige maskuline trekk på en eller annen måte. Det betyr ikke at jeg generaliserer, det betyr at det er sånn! Er vel ikke noe galt i det? Flotte mennesker uansett! Anonymkode: c5511...fa0 Selvsagt er de flotte mennesker! Var virkelig ikke noe annet jeg mente. Jeg bare lurte oppriktig. Hi Anonymkode: eb0b8...2d7
Anonym bruker Skrevet 14. juni #20 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Du skulle ikke lese hi en gang til og se hvordan hun ordlegger seg? Kanskje du skjønner hvorfor man reagerer. Eller ikke. Anonymkode: 875d7...9cf Hun spør på en høffelig måte. Svarene derimot. Anonymkode: 1969e...3ab
Anonym bruker Skrevet 14. juni #21 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Selvsagt er de flotte mennesker! Var virkelig ikke noe annet jeg mente. Jeg bare lurte oppriktig. Hi Anonymkode: eb0b8...2d7 Jeg er helt enig med deg altså - og skjønner at spørsmålet er oppriktig! Anonymkode: c5511...fa0
Anonym bruker Skrevet 14. juni #22 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Selvsagt er de flotte mennesker! Var virkelig ikke noe annet jeg mente. Jeg bare lurte oppriktig. Hi Anonymkode: eb0b8...2d7 Lurer du oppriktig på hvorfor man er lesbisk om man har en litt maskulin partner? Det syns jeg er ganske utrolig. Anonymkode: 875d7...9cf
Anonym bruker Skrevet 14. juni #23 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Lurer du oppriktig på hvorfor man er lesbisk om man har en litt maskulin partner? Det syns jeg er ganske utrolig. Anonymkode: 875d7...9cf Det er vel ikke så rart å lure på. Hvis man er lesbisk tenner man jo på kvinner, ikke menn. Altså skulle man tro at man ble tiltrukket av det feminine, ikke det maskuline. Anonymkode: 980a9...b63
Anonym bruker Skrevet 14. juni #24 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg kjenner mange lesbiske, og mange av dem har tydelige maskuline trekk på en eller annen måte. Anonymkode: c5511...fa0 Er de menn de da? Anonymkode: a32b3...145
Anonym bruker Skrevet 14. juni #25 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Det er vel ikke så rart å lure på. Hvis man er lesbisk tenner man jo på kvinner, ikke menn. Altså skulle man tro at man ble tiltrukket av det feminine, ikke det maskuline. Anonymkode: 980a9...b63 Heterofile kvinner tenner også på feminine menn, noen ganger. Burde de heller valgt en kvinne? Og det samme motsatt, maskuline kvinner er også gift med heterofile menn. Grubler dere over det også? Anonymkode: 875d7...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå