Anonym bruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni …mens nå har heterofile tatt over helt. De skeive har nå giftet seg og fått barn og skriver kronikker om hvor ukurant det er at ungene må se på lakk og lær, pisk og gag ball, nakne rumper. De heterofile klarer ikke stoppe seg selv i sin iver etter å hjelpe en gruppe de synes synd på og vil være helten til. Bør vi ikke snart snu skuta og hjelpe heterofile? De behøver det jo helt klart. De behøver realitetsorientering og snillisme-avrusning og opplæring i hvordan verden er og fungerer, de behøver trøst og omsorg det øyeblikket de innser at de aldri aldri aldri kommer til å bli noens store helt. Jeg slår et slag for å hjelpe de stakkars stakkars stakkars heteroene - bli gjerne med og hjelp en stakkars stusslig liten hetero som selvfølgelig ikke klarer seg selv, som må ha hjelp av noen andre! Innlegget er inspirert av nedlatenheten de heterofile møter de homofile med, samt den økende motstanden mot pride kommer fra…tadaaa!…de skeive. Det er altså ikke ment helt seriøst, men det er jammen ikke bare tull heller. Anonymkode: 93a9a...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Trengte vi enda en tråd for å hevde akkurat det samme det har blitt gnålt på i en hel måned? Dere er lei av Pride, men trenger dere å teppebombe andre med det? Hvorfor er deres ørten innlegg greit, men Pride er så plagsomt og slitsomt? Anonymkode: b8cd9...f9f
Anonym bruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Trengte vi enda en tråd for å hevde akkurat det samme det har blitt gnålt på i en hel måned? Dere er lei av Pride, men trenger dere å teppebombe andre med det? Hvorfor er deres ørten innlegg greit, men Pride er så plagsomt og slitsomt? Anonymkode: b8cd9...f9f Det er jo det som er problemet jo. De stakkars små ubehjelpelige heterofile klarer ikke stoppe seg selv. Vi behøver å hjelpe de. Bli med? Anonymkode: 93a9a...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Det er jo det som er problemet jo. De stakkars små ubehjelpelige heterofile klarer ikke stoppe seg selv. Vi behøver å hjelpe de. Bli med? Anonymkode: 93a9a...73d Du vet at det er du som startet denne tråden? Tar hatet helt over tankekapasiteten din? Anonymkode: b8cd9...f9f
Anonym bruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni For et flaut innlegg hi. Du fremstiller homofile og lesbiske som idioter, det er jo sånne nedlatende og uspiselige som deg som bekrefter folks fordommer, gratulerer med det. Jeg skjems over at du liksom snakker for meg. Anonymkode: dca52...96e
Anonym bruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (21 minutter siden): For et flaut innlegg hi. Du fremstiller homofile og lesbiske som idioter, det er jo sånne nedlatende og uspiselige som deg som bekrefter folks fordommer, gratulerer med det. Jeg skjems over at du liksom snakker for meg. Anonymkode: dca52...96e Tror du virkelig at alle homofile og lesbiske mener det samme, fordi de er homo? At de har samme IQ, fordi de er homo? At de stemmer på samme parti, fordi de er homo? At de har samme hudfarge, fordi de er homo? Da tar du i så fall feil. Homofile og lesbiske er like forskjellig som alle bare. Det eneste de har felles, er at de faller for noen av samme kjønn. Anonymkode: 93a9a...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tror du virkelig at alle homofile og lesbiske mener det samme, fordi de er homo? At de har samme IQ, fordi de er homo? At de stemmer på samme parti, fordi de er homo? At de har samme hudfarge, fordi de er homo? Da tar du i så fall feil. Homofile og lesbiske er like forskjellig som alle bare. Det eneste de har felles, er at de faller for noen av samme kjønn. Anonymkode: 93a9a...73d Er du litt teit eller. Anonymkode: dca52...96e
Anonym bruker Skrevet 13. juni #8 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Du vet at det er du som startet denne tråden? Tar hatet helt over tankekapasiteten din? Anonymkode: b8cd9...f9f Ja, slapp bare helt av, jeg vet at det var jeg som startet denne tråden. Hater ingen, men har heller ikke nedsatt tankekapasitet. Har du, siden du kommer med et slikt merkelig innlegg? Anonymkode: 93a9a...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #9 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er du litt teit eller. Anonymkode: dca52...96e Nei. Anonymkode: 93a9a...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #10 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror du virkelig at alle homofile og lesbiske mener det samme, fordi de er homo? At de har samme IQ, fordi de er homo? At de stemmer på samme parti, fordi de er homo? At de har samme hudfarge, fordi de er homo? Da tar du i så fall feil. Homofile og lesbiske er like forskjellig som alle bare. Det eneste de har felles, er at de faller for noen av samme kjønn. Anonymkode: 93a9a...73d Det er jo du, i hi, som skjærer alle homofile under samme kam. Glemmer du hva du gjør fra et minutt til et annet? Det virker ikke som du husker/skjønner hva du selv skriver og mener. Anonymkode: b8cd9...f9f
Anonym bruker Skrevet 13. juni #11 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er jo du, i hi, som skjærer alle homofile under samme kam. Glemmer du hva du gjør fra et minutt til et annet? Det virker ikke som du husker/skjønner hva du selv skriver og mener. Anonymkode: b8cd9...f9f Det stemmer ikke. Nå er det andre eller tredje innlegg fra deg, det virker som du ikke forstår det du svarer på. Anonymkode: 93a9a...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #12 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei. Anonymkode: 93a9a...73d Det må du jo være, for det er du som tror at alle er like og alle mener det samme, ikke jeg. Buhu, alle heterofile er ubehjelpelige personer som ikke klarer å stoppe seg selv...er det du roper om hele tiden. Anonymkode: dca52...96e
Anonym bruker Skrevet 13. juni #13 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Det må du jo være, for det er du som tror at alle er like og alle mener det samme, ikke jeg. Buhu, alle heterofile er ubehjelpelige personer som ikke klarer å stoppe seg selv...er det du roper om hele tiden. Anonymkode: dca52...96e Nei nei, jeg snudde hele greia på hodet, og da ble det den generaliseringen som du nå snakker om og tror er noe jeg står for. Innser at det som står i retningslinjene, om ulik takhøyde for ironi. Vi to kan gi oss her Anonymkode: 93a9a...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #14 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Det stemmer ikke. Nå er det andre eller tredje innlegg fra deg, det virker som du ikke forstår det du svarer på. Anonymkode: 93a9a...73d Det stemmer jo. Du startet en tråd med å fortelle at alle homofile er like, mens du i neste innlegg ser ut til å glemme hva du har skrevet (#3). Du er også svært opptatt av oss og dem, uavhengig av hvem du svarer. Du vet jo ikke hvem som er hetro eller homofil, likevel forteller du andre hva de mener. Anonymkode: b8cd9...f9f
Anonym bruker Skrevet 13. juni #15 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det stemmer jo. Du startet en tråd med å fortelle at alle homofile er like, mens du i neste innlegg ser ut til å glemme hva du har skrevet (#3). Du er også svært opptatt av oss og dem, uavhengig av hvem du svarer. Du vet jo ikke hvem som er hetro eller homofil, likevel forteller du andre hva de mener. Anonymkode: b8cd9...f9f Nei. Minner om at denne tråden er preget av satire. Hvis du var den som skrev i vei om en avisartikkel på skolen, uten å forstå at det var et kåseri, eller preget av ironi, så er tråden antageligvis ikke noe for deg. Anonymkode: 93a9a...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #16 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nei nei, jeg snudde hele greia på hodet, og da ble det den generaliseringen som du nå snakker om og tror er noe jeg står for. Innser at det som står i retningslinjene, om ulik takhøyde for ironi. Vi to kan gi oss her Anonymkode: 93a9a...73d Dette er bare flaut for deg hi. Anonymkode: dca52...96e
Anonym bruker Skrevet 13. juni #17 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei. Minner om at denne tråden er preget av satire. Hvis du var den som skrev i vei om en avisartikkel på skolen, uten å forstå at det var et kåseri, eller preget av ironi, så er tråden antageligvis ikke noe for deg. Anonymkode: 93a9a...73d Sånn respons kommer fra deg når du møter motstand fordi meningene dine og påstandene dine vingler i alle retninger, Anonymkode: dca52...96e
Anonym bruker Skrevet 13. juni #19 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Nei. Minner om at denne tråden er preget av satire. Hvis du var den som skrev i vei om en avisartikkel på skolen, uten å forstå at det var et kåseri, eller preget av ironi, så er tråden antageligvis ikke noe for deg. Anonymkode: 93a9a...73d Nei, dette er ikke satire. Det er et (patetisk) forsøk på å fossror fordi du ble avslørt. Du er et av de klareste bevis jeg har sett på at Pride har en viktig misjon skuffende lenge enda. Anonymkode: b8cd9...f9f
Anonym bruker Skrevet 13. juni #20 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Enig med deg hi Anonymkode: 962a2...0fa Ja, jeg visste det var noen der ute som ville ta den Dessverre holdt det ikke å avrunde innlegget med at det var delvis spøk, så det spørs om jeg orker å holde i gang tråden. Det er (også) litt ironisk at de som hakker sånn på slike tråder, burde ha annet og bedre å ta seg til i en juni måned med strålende vær. Burde ikke nettopp de være ute og vifte med flagg til de fikk så vondt i armene at de ikke orket å skrive her? Anonymkode: 93a9a...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #21 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Du er et av de klareste bevis jeg har sett på at Pride har en viktig misjon skuffende lenge enda. Anonymkode: b8cd9...f9f Ja, vi homoer har allerede gjort jobben med å skamme oss, bli slått og spyttet på, enkelte av oss har blitt voldtatt og utstøtt. Så kan jo sånne som du komme og surfe på bølgen av regnbuer, i et samfunn hvor regnbuer er på moten, og ta "æren for å drive homokamp". Det du og dine holder på med er like enkelt - og like "ærefullt" - som å stjele godteri fra et barn. Anonymkode: 93a9a...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #22 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Ja, vi homoer har allerede gjort jobben med å skamme oss, bli slått og spyttet på, enkelte av oss har blitt voldtatt og utstøtt. Så kan jo sånne som du komme og surfe på bølgen av regnbuer, i et samfunn hvor regnbuer er på moten, og ta "æren for å drive homokamp". Det du og dine holder på med er like enkelt - og like "ærefullt" - som å stjele godteri fra et barn. Anonymkode: 93a9a...73d Hva vet du om min legning? Og det er kult at du håner andre for å svare på dine innlegg. Anonymkode: b8cd9...f9f
Anonym bruker Skrevet 13. juni #23 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva vet du om min legning? Og det er kult at du håner andre for å svare på dine innlegg. Anonymkode: b8cd9...f9f Har ikke sagt et pip om din legning. Anonymkode: 93a9a...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #24 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har ikke sagt et pip om din legning. Anonymkode: 93a9a...73d ‘Vi homoer’ ‘sånne som deg’. Det er svært klart for alle som kan tolke hva som skrives hva du antar min legning er. Klarer du ikke å stå for EN ting du selv skriver? Anonymkode: b8cd9...f9f
Anonym bruker Skrevet 13. juni #25 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (7 minutter siden): ‘Vi homoer’ ‘sånne som deg’. Det er svært klart for alle som kan tolke hva som skrives hva du antar min legning er. Klarer du ikke å stå for EN ting du selv skriver? Anonymkode: b8cd9...f9f Nei, snakker ikke om din legning, men om dere som vil drive fortsatt homokamp. Tenker at jeg avslutter å skrive med deg også, så får du enten finne noen andre å hakke på eller gå i en annen tråd. Anonymkode: 93a9a...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå