Anonym bruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Tror dere Egypt blir rammet av konflikten mellom Iran og israel? Blir litt bekymret når jeg ser at luftrommet over Irak er stengt, men det ligger jo sånnsett i midten da. Anonymkode: 26b9b...be1
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Ikke godt å si , men hadde holdt meg langt unna Midtøsten nå.
Anonym bruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Sett bort fra det du nevner er Egypt det verste reisemålet! Grusommere og frekkere folkeslag skal du lete lenge etter! Ikke møtt på ett eneste menneske som har vært der og kan tenke seg å dra tilbake! Anonymkode: caa00...d69
Anonym bruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Jeg hadde aldri reist til Egypt under noen tilfeller. Det er ikke trygt Anonymkode: 2fb9c...b42
Anonym bruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Sett bort fra det du nevner er Egypt det verste reisemålet! Grusommere og frekkere folkeslag skal du lete lenge etter! Ikke møtt på ett eneste menneske som har vært der og kan tenke seg å dra tilbake! Anonymkode: caa00...d69 Jeg kjenner 2 som bodde der i flere år, men flyttet hjem når de skulle ha barn siden helsevesen, barnehage og skoler er bedre her. De elsket det Anonymkode: 82c92...93b
Anonym bruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni Den delen av verden hadde vært 100% uaktuell for meg. Anonymkode: a6439...7ac
Anonym bruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni De hisser hverandre opp, så det er umulig å si hvordan ting eskalerer, det er ikke der jeg ville lagt ferien min nå for tiden. Anonymkode: 4d267...1e0
Anonym bruker Skrevet 13. juni #8 Skrevet 13. juni Det er kvalmt hvor siviliserte vi er. Vi kan reise til Egypt å feriere og kose oss, mens rett over grensen ligger Gazastripen, med hungersnød, skadde og drepte barn, og all verdens lidelser. Huff! Anonymkode: 55da3...0c7
Anonym bruker Skrevet 13. juni #9 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er kvalmt hvor siviliserte vi er. Vi kan reise til Egypt å feriere og kose oss, mens rett over grensen ligger Gazastripen, med hungersnød, skadde og drepte barn, og all verdens lidelser. Huff! Anonymkode: 55da3...0c7 Det er da virkeilig ikke noe annerledes å sitte i Norge eller å feriere i andre land mens det skjer i Gaza altså. Anonymkode: 4d267...1e0
Anonym bruker Skrevet 13. juni #10 Skrevet 13. juni Jeg ville ikke reist dit nå. Men Egypt er et land man drar til EN gang og ser pyramider og museer og alt sånt, bader litt og så har man gjort Egypt. Ikke et land man drar til for "syden". Men, pyramidene og Kongens dal, Nil cruise osv er et must på bucket listen. Anonymkode: 3d1f7...ec5
Anonym bruker Skrevet 13. juni #11 Skrevet 13. juni Enkelte land reiser man bare ikke til Egypt og Tyrkia er øverst på listen Anonymkode: f55db...00a
Anonym bruker Skrevet 13. juni #12 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Det er kvalmt hvor siviliserte vi er. Vi kan reise til Egypt å feriere og kose oss, mens rett over grensen ligger Gazastripen, med hungersnød, skadde og drepte barn, og all verdens lidelser. Huff! Anonymkode: 55da3...0c7 Ja slik er det. Men vi skal vel ikke slutte å leve årleit fordi at andre har et ille? Anonymkode: 7db55...b1f
Anonym bruker Skrevet 13. juni #13 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er kvalmt hvor siviliserte vi er. Vi kan reise til Egypt å feriere og kose oss, mens rett over grensen ligger Gazastripen, med hungersnød, skadde og drepte barn, og all verdens lidelser. Huff! Anonymkode: 55da3...0c7 Gjør du det, altså? Deg om det, jeg velger destinasjoner som ikke gjør meg kvalm. Det er for øvrig flett det samme for barna på Gaza hvor du ferierer. Anonymkode: 2fb9c...b42
Anonym bruker Skrevet 13. juni #14 Skrevet 13. juni Hvordan kommer man i det hele tatt på å feriere i Egypt? Anonymkode: 5bc4a...6cc
Anonym bruker Skrevet 13. juni #15 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja slik er det. Men vi skal vel ikke slutte å leve årleit fordi at andre har et ille? Anonymkode: 7db55...b1f Nei det skal man ikke, det var bare en liten digresjon. Anonymkode: 55da3...0c7
Anonym bruker Skrevet 13. juni #16 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det er kvalmt hvor siviliserte vi er. Vi kan reise til Egypt å feriere og kose oss, mens rett over grensen ligger Gazastripen, med hungersnød, skadde og drepte barn, og all verdens lidelser. Huff! Anonymkode: 55da3...0c7 Hadde du blitt mindre kvalm om det var hungersnød, drepne barn og all verdens lidelser her i Norge også? Anonymkode: 339f6...6cb
Anonym bruker Skrevet 13. juni #17 Skrevet 13. juni Hvorfor i alle dager velger du Egypt av alle steder det går an å reise til? Anonymkode: 4154c...d9a
Anonym bruker Skrevet 14. juni #18 Skrevet 14. juni For å svare på spørsmålet ditt: Det er vanskelig å si, men Egypt vil neppe blande seg inn i konflikten. Men følg med likevel og det vil alltid være en risiko vedr. luftrommet og at det kan bli utsettelser eller utfordringer med retur. Så sørg for å ha ekstra penger i bakhånd til flere netter på hotell eller til kjøpt av nye billetter for alternativ reiserute. Anonymkode: 14406...e91
Anonym bruker Skrevet 15. juni #19 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (På 13.6.2025 den 21.07): Nei det skal man ikke, det var bare en liten digresjon. Anonymkode: 55da3...0c7 Da var det veldig fint du kom med den, siden de fleste nok ikke hadde fått med seg det Anonymkode: 7db55...b1f
Anonym bruker Skrevet 15. juni #20 Skrevet 15. juni Ville ikke ha reist dit med unger iallefall. Skal du reise uten barn så er det jo på egen risiko. Personlig hadde jeg holdt meg langt unna. Frister heller ikke å feriere ved siden av en konsentrasjonsleir. Anonymkode: ad62b...88e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå