Gå til innhold

Er store dyre klokker på menn fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns du at store og dyre klokker på menn er fint? Klokker har jo en praktisk betydning i tillegg til at det gjør noe med "looken, attitude, stil".

Anonymkode: 7278c...d4c

Skrevet

Alle mine menn har litt dyrere klokker, mannen min og mine to sønner på 21 og 24 år.

Pga jobb bruker ingen av de klokker til hverdags, men alle tar på klokker som en del av å pynte seg.

De er ikke veldig store da, ganske tradisjonelle. Jeg synes det er fint.

Sånne typer som dette:

Screenshot_20250613_083523_Chrome.jpg

Screenshot_20250613_083652_Chrome.jpg

Anonymkode: ece54...d58

Skrevet

Er vel en grei måte å vise at man har penger på?

Anonymkode: 585d7...114

Skrevet

Det kommer an på både mannen og klokken. Noen nailer stilen mens andre bare blir show off (jada, jeg vet at det finnes norske ord for det)

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det betyr ikke at man har penger, nei. Absolutt ikke. 

Skrevet
MissSaigon skrev (1 time siden):

Det kommer an på både mannen og klokken. Noen nailer stilen mens andre bare blir show off (jada, jeg vet at det finnes norske ord for det)

Men du kom bare ikke på det norske ordet da eller skulle du "tøffe" deg?😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men du kom bare ikke på det norske ordet da eller skulle du "tøffe" deg?😄

Jepp, der har du det. Jeg føler meg kjempetøff. Håper du også føler deg bra ❤️ 

Skrevet
MissSaigon skrev (Akkurat nå):

Jepp, der har du det. Jeg føler meg kjempetøff. Håper du også føler deg bra ❤️ 

Ja, selvsagt, skulle jeg ikke det? Helt seriøst, ble du krenket av den lille spøken jeg skrev nå? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, selvsagt, skulle jeg ikke det? Helt seriøst, ble du krenket av den lille spøken jeg skrev nå? 

Men kjære. Jeg skrev en hyggelig kommentar med et godt ønske til deg, med hjerte på, tilogmed. 

Skrevet

Flere meninger? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis man har klokker som er veldig dyre så vet ikke 99% av folk at den er dyr, så nei de med penger bruker ikke klokkene sine for å vise at de har penger.

Anonymkode: 166b8...d9d

Skrevet

Klokker er grensesprengende kjedelig. Så den eneste påvirkningen den har på mitt forhold til en mann er om HAN er opptatt av noe så uvesentlig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Flere meninger? 

Synes klokker er fint på både menn og kvinner.

Synes menn ser mer "ordentlig" ut med klokke enn uten, blir litt som å bruke belte i buksa.

Størrelsen på selve klokka kommer jo an på størrelsen på håndleddet til han som bruker det. Både for store og for små klokker i forhold til håndleddet ser rart ut, og så så er det jo trender der som på alt annet. For et par år siden så var større klokker inn, nå er trenden noe mindre klokker igjen.

Verdien på klokka er det nok veldig få som legger merke til, bortsett fra i enkelte kretser. Men flere menn legger nok mere penger enn oss kvinner, mannen min sammenligner klokker for menn med vesker for kvinner.

Anonymkode: 166b8...d9d

Skrevet

Helt ærlig er det ikke en ting jeg legger merke til. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Bare ikke ødelegg det med tatoveringer…

Anonymkode: cb701...49b

Det er ikke tatoveringene som er problemet her😄 Tatovering er bare kult, men Mikke Mus stemmen hans sliter jeg med. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det er ikke tatoveringene som er problemet her😄 Tatovering er bare kult, men Mikke Mus stemmen hans sliter jeg med. 

Jeg har telefonen på lydløs så det hører jeg ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Relevant for et bilde 🥴

Anonymkode: 26567...67e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har telefonen på lydløs så det hører jeg ikke. 

What 🤣

Anonymkode: 96195...75d

Skrevet

Det er en grei måte å vise at ønsker å late som man har penger. De jeg vet om som har store klokker, har en god del komplekser. Blir liksom prikken over «i», når de prøver å hevde seg med noe så alminnelig som en klokke😅

Anonymkode: c76a3...ee5

Skrevet
7 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er en grei måte å vise at ønsker å late som man har penger. De jeg vet om som har store klokker, har en god del komplekser. Blir liksom prikken over «i», når de prøver å hevde seg med noe så alminnelig som en klokke😅

Anonymkode: c76a3...ee5

Det er da ikke slik at jo større klokke jo dyrere er den. Stor klokker var det som var for noen år siden. Skal folk som kjøpte klokke for 8-15 år siden bare slutte å bruke den fordi at klokken deres ikke er mote lenger? Og hva mener du er en stor klokke og ikke?

Anonymkode: d05ea...9b8

Skrevet

Jeg synes det er dritsexy, men bare hvis han har pene hender. 

Anonymkode: b0d11...621

Skrevet

Klokke kan være fint, men prisen på den er ikke av betydning. Nå er ikke klokke nødvendig lenger, for alle har det på mobilen. Jeg pleier å få et negativt inntrykk av menn som skryter av hvor mye de har betalt for klokka si. Det viser hvor fundamentalt forskjellige vi er, i hva vi verdsetter her i livet. Jeg ser på det som noe enkle folk flasher, fordi de tror de er bedre enn andre fordi de har kunnet kjøpe dette. 

Anonymkode: 8246c...3cf

Skrevet

Jeg elsker klokker, både på meg selv og menn. For meg er det er smykke, jeg har sikkert 20 ulike klokker. 

Skikkelige mannemenn med tatoveringer og ei kul klokke, er hypersexy.

Anonymkode: 276d6...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...