Anonym bruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Aldri aldri aldri at jeg setter meg på et fly. Aldri. Kan være at fugl har satt seg i ene motoren og at flyet derfor ikke klarte å fly mer. Det kan skje hvem som helst når som helst. Føler du deg trygg når du flyr? Anonymkode: 09005...8a7
Anonym bruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Ja. Trygg nok. Fly er tryggere enn f.eks bil, selv i land med skikkelig jalla flyselskaper. Anonymkode: ba2c7...382
Anonym bruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni Men bil kjører du hver dag? Jeg er ikke det minste bekymret for å fly. Eller kjøre bil. Anonymkode: 38e2d...043
Anonym bruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Ja, det bare datt rett ned... Anonymkode: 2e871...9ee
Anonym bruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni Det skjer mange flere bilulykker enn flyulykker. Det er altså tryggere å fly enn å kjøre bil. Anonymkode: ffa75...61c
Anonym bruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni Mye større sjanse for å bli skadet i bil. Reiser mange ganger i året, kommer aldri til å slutte pga en ulykke her og der. Anonymkode: c5bae...52f
Anonym bruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni Jeg kommer fortsatt til å fly. Og siden de nå bruker drivstoff som ikke er like eksplosivt som tidligere så er det folk som nå også overlever flyulykker. Anonymkode: c3c36...d4e
Anonym bruker Skrevet 13. juni #8 Skrevet 13. juni Til dere som skriver at biler også har ulykker, ja men de eksploderer da ikke som i Hollywood?? De fleste overlever en bilulykke. Det er ikke så mange som overlever en flystyrt akkurat. Anonymkode: 09005...8a7
Anonym bruker Skrevet 13. juni #9 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Til dere som skriver at biler også har ulykker, ja men de eksploderer da ikke som i Hollywood?? De fleste overlever en bilulykke. Det er ikke så mange som overlever en flystyrt akkurat. Anonymkode: 09005...8a7 Nei, men antallet trafikkdrepte er LANGT høyere enn døde i flystyrt (virker som du trengte en forklaring). Anonymkode: c5bae...52f
Anonym bruker Skrevet 13. juni #10 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Nei, men antallet trafikkdrepte er LANGT høyere enn døde i flystyrt (virker som du trengte en forklaring). Anonymkode: c5bae...52f Det er virkelig noe alle bør vite. Anonymkode: 2e871...9ee
Anonym bruker Skrevet 13. juni #11 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Det er virkelig noe alle bør vite. Anonymkode: 2e871...9ee Trodde det var allmennkunnskap, men nei 🙈 Anonymkode: c5bae...52f
Anonym bruker Skrevet 13. juni #12 Skrevet 13. juni Anbefaler deg å gå inn på Flightradar24 og ta en titt på hvor vanvittige mengder fly som beveger seg rundt hver dag. Så ser du hvor sjeldne flyulykker er. Anonymkode: 873b8...ada
Anonym bruker Skrevet 13. juni #13 Skrevet 13. juni Det var en sak i media om at vi ville få en økning i flystyrter fremover, særlig innenlands i land som Russland, Asiatiske og Afrikanske land. Rett og slett fordi luftflåten begynner å bli gammel og flyene ikke blir vedlikeholdt særlig godt. Ut over det er jeg langt mer redd alle de som kjører ruspåvirket når jeg kjører bil enn for å fly. Anonymkode: e7759...931
Anonym bruker Skrevet 13. juni #14 Skrevet 13. juni Uansett hva man gjør er man ikke trygg, så det beste er nok å bare holde seg hjemme, eller vent er ikke trygt det heller Anonymkode: 954ea...bb2
Anonym bruker Skrevet 13. juni #15 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (11 timer siden): Aldri aldri aldri at jeg setter meg på et fly. Aldri. Kan være at fugl har satt seg i ene motoren og at flyet derfor ikke klarte å fly mer. Det kan skje hvem som helst når som helst. Føler du deg trygg når du flyr? Anonymkode: 09005...8a7 Du kan bli påkjørt og drept når du går på fortauet og. Livet er farlig, jeg tenker ikke at det er farligere å fly enn andre ting. Den mannen som overlevde har hatt skikkelig englevakt, tenk å kunne gå fra det for egen maskin, uten alvorlige skader, mens alle andre i flyet + mange på bakken ble drept. Anonymkode: de47d...702
Anonym bruker Skrevet 13. juni #16 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Trodde det var allmennkunnskap, men nei 🙈 Anonymkode: c5bae...52f Kjære vene, det er jo ingen grunn til det der. Anonymkode: de47d...702
Iiiiik Skrevet 13. juni #17 Skrevet 13. juni Det går jo helt fint for deg å ikke fly, det er i samsvar med din risikovurdering. For meg er regnestykket annerledes, så jeg kommer ikke til å slutte å fly.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. juni #18 Skrevet 13. juni Ja, å leve er farlig. Du (og alle vi andre) kommer til å dø av det.
Anonym bruker Skrevet 13. juni #19 Skrevet 13. juni Som kvinne er det vel en god del farligere å være i et forhold, skal man se på statistikken 🤷🏼♀️ Anonymkode: bce83...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå