Anonym bruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Så godt som alle har enten egen parkering eller parkeringshus nær. Har du et budsjett eller noen andre preferanser? Sommerro eller the Thief om pris er underordnet. Anonymkode: 79eae...078
Anonym bruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Så godt som alle har enten egen parkering eller parkeringshus nær. Har du et budsjett eller noen andre preferanser? Sommerro eller the Thief om pris er underordnet. Anonymkode: 79eae...078 Takk! Anonymkode: 3928b...cb1
Anonym bruker Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Så godt som alle har enten egen parkering eller parkeringshus nær. Har du et budsjett eller noen andre preferanser? Sommerro eller the Thief om pris er underordnet. Anonymkode: 79eae...078 Tenkte helst maks 4000 per natt for 3 voksne. Anonymkode: 3928b...cb1
Anonym bruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni Det får du ikke på de to jeg nevnte. Thon Opera er rett ved Oslo S og benytter Oslo S P-hus rett ved siden av. Anonymkode: 79eae...078
Anonym bruker Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Det får du ikke på de to jeg nevnte. Thon Opera er rett ved Oslo S og benytter Oslo S P-hus rett ved siden av. Anonymkode: 79eae...078 Hjertelig takk Anonymkode: 3928b...cb1
Anonym bruker Skrevet 12. juni #7 Skrevet 12. juni The Hub og Radisson Plaza har begge parkering i kjeller Anonymkode: b0fcb...1c4
Anonym bruker Skrevet 12. juni #8 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Tenkte helst maks 4000 per natt for 3 voksne. Anonymkode: 3928b...cb1 Hvor mange rom? 1, 2 eller 3? Anonymkode: b0fcb...1c4
Anonym bruker Skrevet 13. juni #9 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hjertelig takk Anonymkode: 3928b...cb1 Det parkeringshuset har en døgnpris på 510-690 kroner, bare for å ha nevnt det. Jeg ville heller ha valgt f. eks. Thon hotell Linne eller Ullevål stadion. Kort vei til T-bane og du er i sentrum på noen få minutter og både rom og parkering er til en langt bedre pris. Anonymkode: 33ef7...e67
Anonym bruker Skrevet 13. juni #10 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Det parkeringshuset har en døgnpris på 510-690 kroner, bare for å ha nevnt det. Jeg ville heller ha valgt f. eks. Thon hotell Linne eller Ullevål stadion. Kort vei til T-bane og du er i sentrum på noen få minutter og både rom og parkering er til en langt bedre pris. Anonymkode: 33ef7...e67 Koster 325kr i døgnet i parkering på Ullevål Stadion og t-banen er da ikke gratis den heller så virkelig ikke noe særlig å spare på å bo der og i tillegg bruke mye tid til/fra sentrum hvis man skal bo der. Prisen på Linne vet jeg ikke, men koster det også og godt stykke til sentrum det også. Anonymkode: b0fcb...1c4
Anonym bruker Skrevet 13. juni #11 Skrevet 13. juni Gabelshus. Rett ved slottet og egen parkeringsplass som jeg mener på var gratis Anonymkode: 70377...588
Anonym bruker Skrevet 13. juni #12 Skrevet 13. juni Vi trives godt på thon hotell slottsparken. Anonymkode: 99bd7...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå