Anonym bruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Hvorfor lager hun bare bestemor klær ? Anonymkode: 14d5f...92e
Anonym bruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Hun lager klær kvinner med hennes kroppsfasong føler seg vel i, og selger de i store kvanta Om folk flest hadde sett på de som bestemorklær hadde hun ikke vært rik... Anonymkode: d03c7...e66
Anonym bruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni Jeg aner ikke hvem det er eller hvordan klærne ser ut, men det er mange bestemødre. Det er en sterk kjøpegruppe Anonymkode: 17e7a...d49
Anonym bruker Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni Tydeligvis noen som reklamerer for denne nettbutikken. Andre "klagetråden" på 2 uker, Anonymkode: 0214d...9ab
Anonym bruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Tydeligvis noen som reklamerer for denne nettbutikken. Andre "klagetråden" på 2 uker, Anonymkode: 0214d...9ab Få se den andre da Forferdelige klær Anonymkode: 14d5f...92e
Anonym bruker Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni Alle kan ikke selge klær som «alle» liker. Careless har sin greie, Floyd har sin, Zavannah kjører sin stil. Det blir litt som å spørre hvorfor Bik Bok kun selger ungdomsklær. Folk handler der de liker klærne. Noen liker Cubus, andre liker Zara. Jeg synes Careless-kjolene er kjempefine, bare ikke på meg. Anonymkode: b36ec...125
Anonym bruker Skrevet 12. juni #7 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Få se den andre da Forferdelige klær Anonymkode: 14d5f...92e Du vet jo selv hva du har postet. Anonymkode: 0214d...9ab
Anonym bruker Skrevet 13. juni #8 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Du vet jo selv hva du har postet. Anonymkode: 0214d...9ab Var ikke meg Anonymkode: 14d5f...92e
Anonym bruker Skrevet 13. juni #10 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ærlig talt 🙈🙈 Anonymkode: 14d5f...92e Hva er greia di? Sliter du med at folk har forskjellig stil? Vis et antrekk/plagg som du syns er pent da, så kan vi se hva vi syns om din smak. Anonymkode: 54333...b38
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. juni #11 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ærlig talt 🙈🙈 Anonymkode: 14d5f...92e Veldig Jackie - elsker det.
Anonym bruker Skrevet 13. juni #12 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva er greia di? Sliter du med at folk har forskjellig stil? Vis et antrekk/plagg som du syns er pent da, så kan vi se hva vi syns om din smak. Anonymkode: 54333...b38 Sånne kjoler liker jeg Anonymkode: 14d5f...92e
Anonym bruker Skrevet 13. juni #13 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Sånne kjoler liker jeg Anonymkode: 14d5f...92e Jeg sliter med å se at den er bedre enn det andre du la ut. I mine øyne var det en søt, men altfor bråkete kjole. Men det med personlig smak og stil er ikke noe du helt har skjønt? Anonymkode: ec652...3be
Anonym bruker Skrevet 13. juni #14 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Var ikke meg Anonymkode: 14d5f...92e Veldig merkelig å lage en tråd om nettbutikk som du mener bare har forferdelige klær........ Anonymkode: 0214d...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå