Anonym bruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Jeg og mannen min vurderer å kjøpe et hus på øya Cecilia. Er det noen her som har gjort noe sånt? Man kan få kjempebillige hus der ser jeg. Hva er eventuelt haken med å kjøpe? Anonymkode: 0bb60...e53
Anonym bruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg og mannen min vurderer å kjøpe et hus på øya Cecilia. Er det noen her som har gjort noe sånt? Man kan få kjempebillige hus der ser jeg. Hva er eventuelt haken med å kjøpe? Anonymkode: 0bb60...e53 Sicilia, mener du? Det er mange haker, men det kan bli kjempefint og. Anonymkode: cb649...cbc
Anonym bruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni Anbefaler deg å se serien Husdraumar på Cicilia. Det var noen ting som skapte utfordringer, blant annet at deg var enkelte ting som ikke var lov å gjøre selv mm Anonymkode: 0a38e...28c
Anonym bruker Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni Du vil til et sted du ikke engang kan stave? Anonymkode: 725c2...f58
Anonym bruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni En hake er at det er langt å reise så det blir ikke så ofte dere får brukt det. Avstanden gjør det også vanskelig å følge opp hvis noe skulle skje mens dere er i Norge. Innbrudd, husokupanter, vannlekkasje osv kan bli veldig vanskelig når man bor langt vekk. Anonymkode: 63795...dbc
Anonym bruker Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni Jeg anbefaler deg på det sterkeste å sette deg grundig inn i prosessen rundt det å kjøpe bolig i Italia. Aller først så må du lese deg opp og ikke minst lære deg at det heter Sicilia. Vi har kjøpt bolig på øya og vi brukte 3 år på prosessen. Visninger, advokat, finne rett sted og bli kjent. Det er mulig å finne rimelige hus ja, men det krever også en del . Anonymkode: e59c6...a39
Anonym bruker Skrevet 12. juni #7 Skrevet 12. juni Dette var faktisk ganske bra trolling HI! Anonymkode: 229bf...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå