Anonym bruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Jeg tror jeg ble lurt da jeg kjøpte tlf sist. Fikk med en forsikring på 179 per mnd. Men har jo innboforsikring som også dekker mobil? Gjensidige. Husker ikke hvorfor jeg tenkte denne forsikringen trengtes, ser dere noen grunn til å ha den ekstraforsikringen? Anonymkode: 52821...7cb
Anonym bruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Nei, men jeg har toppforsikring hos gjensidige som dekker alt så jeg sier alltid nei til alle sånne ekstra forsikringer Anonymkode: b24c9...f0d
Anonym bruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni Vi har innbo med tillegg for "uhell", som da dekker mobil, pc, briller osv så jeg takker alltid nei. Men det er ikke alle innboforsikringer som dekker småelektronikk, så det må du sjekke. Anonymkode: 24a9d...c8c
Anonym bruker Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni Tror jeg fant ut at grunnen nok er at det ikke er egenandel på den ekstra forsikringen, men nå har jeg jo snart betalt en egenandel likevel🤣 Anonymkode: 52821...7cb
Anonym bruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni Du ble vel ikke lurt, du tegnet en forsikring du ikke hadde bruk for. Viss du ble lurt, må selger ha fått deg til å tro at den forsikringa du har ikke er god nok, eller noe sånn. Det er generelt veldig nyttig til å tenke gjennom eventuelle "ekstra tilbud / ting" sånn at du vet hva du har eller ikke har, for selgere vil jo ofte veldig gjerne selge oss noe vi "må ha". Si opp den forsikringa du ikke vil ha. Anonymkode: 17734...0bc
Anonym bruker Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni Du må sammenligne vilkårene, f.eks egenandel og om uhell dekkes. Så vurderer du om du har den dekningen du ønsker med en eller begge. Anonymkode: f7574...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå