Anonym bruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Ikke hvis man har nyvasket hår og ikke vil? Jeg vasker aldri håret hos frisøren, men jeg kommer alltid med helt nyvasket hår. Anonymkode: c3489...871
Anonym bruker Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni Jeg er vant med det, ja. Synes det er rart å ikke gjøre det. Respektløst overfor frisøren. Anonymkode: cae20...cc4
Anonym bruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni Det bestemmer du egentlig selv, men jeg synes vi må la frisøren få jobbe med rent hår, så gjør du det ikke må du komme rett fra dusjen etter å ha gjort det selv. Jeg personlig, som har tykt og krøllete hår har ikke noe valg. De tørrklipper jo ikke, og å våte den manken her med sprayflaske er håpløst. Det er vel også et faktum at vi sjelden, særlig innunder alt håret i bakhodet, får vasket hodebunnen så godt som frisøren gjør. Anonymkode: 602f8...6be
Anonym bruker Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni Jeg vasker aldri håret hos frisøren, men jeg kommer alltid med nyvasket håt da. Anonymkode: 5cdbc...d61
MissSaigon Skrevet 12. juni #7 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Jeg er vant med det, ja. Synes det er rart å ikke gjøre det. Respektløst overfor frisøren. Anonymkode: cae20...cc4 Respektløst? Av alle ting... Det er jo en grunn til at frisørene oppgir pris med og uten vask og føn, men personlig så er det høydepunktet ved frisørbesøket så jeg selv har aldri klippet uten vask.
Anonym bruker Skrevet 12. juni #8 Skrevet 12. juni MissSaigon skrev (1 minutt siden): Respektløst? Av alle ting... Det er jo en grunn til at frisørene oppgir pris med og uten vask og føn, men personlig så er det høydepunktet ved frisørbesøket så jeg selv har aldri klippet uten vask. Her er prisen det samme uansett om man vasker håret eller ei. synes det er sånn de fleste plassene jeg har klipt meg. Anonymkode: 5cdbc...d61
Anonym bruker Skrevet 12. juni #9 Skrevet 12. juni Nei, man må ikke. Men jeg gjør det alltid, synes det er noe av opplevelsen å gå til frisør. Anonymkode: 4df8b...0c9
Anonym bruker Skrevet 12. juni #10 Skrevet 12. juni MissSaigon skrev (9 minutter siden): Det er jo en grunn til at frisørene oppgir pris med og uten vask og føn Det gjør de da vel ikke Anonymkode: cae20...cc4
Anonym bruker Skrevet 12. juni #11 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Her er prisen det samme uansett om man vasker håret eller ei. synes det er sånn de fleste plassene jeg har klipt meg. Anonymkode: 5cdbc...d61 Samme her. Anonymkode: cae20...cc4
Anonym bruker Skrevet 12. juni #12 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Det gjør de da vel ikke Anonymkode: cae20...cc4 Jo, det gjør de. Hva alle frisører i hele Norge gjør, vet ikke jeg. Men her jeg bor så er det helt vanlig med priser med og uten vask. Anonymkode: 4df8b...0c9
Anonym bruker Skrevet 12. juni #13 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jo, det gjør de. Hva alle frisører i hele Norge gjør, vet ikke jeg. Men her jeg bor så er det helt vanlig med priser med og uten vask. Anonymkode: 4df8b...0c9 Hvor er det her hen, på Sunnmøre? Anonymkode: cae20...cc4
Anonym bruker Skrevet 12. juni #14 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Her er prisen det samme uansett om man vasker håret eller ei. synes det er sånn de fleste plassene jeg har klipt meg. Anonymkode: 5cdbc...d61 Ja, det skulle bare mangle. Tenk å måtte ta i mot kunder med det de selv mener er rent nok hår, og så attpåtil få dårligere betalt. Anonymkode: cae20...cc4
Anonym bruker Skrevet 12. juni #15 Skrevet 12. juni Bare på kvinner. For de vet at kvinner er lette å utnytte. Menn er smarte og vet bedre. Anonymkode: 29ea3...ea0
Anonym bruker Skrevet 12. juni #16 Skrevet 12. juni Jeg bruker ikke vaske håret dersom jeg bare skal klippe det. Ble nysgjerrig så sjekket noen av frisørene her. Én av dem spesifiserer at vask er inkludert i prisen, to andre har egne priser for vask av hår, en tredje har en pris for bare klipp, en for bare vask og en for både vask og klipp. Virker som om her i området er det i allefall like vanlig å IKKE vaske håret når man klipper seg. Anonymkode: 237a6...5ef
Anonym bruker Skrevet 12. juni #17 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor er det her hen, på Sunnmøre? Anonymkode: cae20...cc4 Men lille venn! Anonymkode: 7e5ec...a14
prekæs Skrevet 12. juni #18 Skrevet 12. juni Gjør det som regel, men har jeg trent rett før og dusjet, sparer jeg ikke håret til frisøren altså.
Anonym bruker Skrevet 12. juni #19 Skrevet 12. juni Det har noe med hygiene å gjøre. Frisøren skal vaske håret før de starter og jobbe. Noe annet er bare ekkelt Anonymkode: ea24c...219
Anonym bruker Skrevet 12. juni #20 Skrevet 12. juni Å vaske håret til frisøren er jo det beste. Gjerne der de har massasjestol i tillegg🤩 Anonymkode: 8e64d...4c5
Anonym bruker Skrevet 12. juni #21 Skrevet 12. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja, det skulle bare mangle. Tenk å måtte ta i mot kunder med det de selv mener er rent nok hår, og så attpåtil få dårligere betalt. Anonymkode: cae20...cc4 Jeg klaget ikke på det da. Anonymkode: 5cdbc...d61
Anonym bruker Skrevet 12. juni #22 Skrevet 12. juni Frisøren jeg har brukt foretrekker at det har gått et par dager siden håret ble vasket. Hun mener håret er bedre å klippe da. Anonymkode: 75282...edf
Anonym bruker Skrevet 12. juni #23 Skrevet 12. juni Jeg vasket alltid. Uansett hva kunden sier, så er det aller best å klippe og vaske rent hår. Frisører som sier noe annet er enten dårlig på å se hårretninger og verver (de synes best når håret er fuktig), eller de sier at det er bedre med noe annet for å glede kunden i stolen. Anonymkode: 0a7c5...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå