Gå til innhold

Vasker man alltid håret hos frisøren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved klipp.

Anonymkode: 24bb7...970

Skrevet

Ikke hvis man har nyvasket hår og ikke vil? Jeg vasker aldri håret hos frisøren, men jeg kommer alltid med helt nyvasket hår.

Anonymkode: c3489...871

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: f4834...da7

Skrevet

Jeg er vant med det, ja. Synes det er rart å ikke gjøre det. Respektløst overfor frisøren.

Anonymkode: cae20...cc4

Skrevet

Det bestemmer du egentlig selv, men jeg synes vi må la frisøren få jobbe med rent hår, så gjør du det ikke må du komme rett fra dusjen etter å ha gjort det selv.

Jeg personlig, som har tykt og krøllete hår har ikke noe valg. De tørrklipper jo ikke, og å våte den manken her med sprayflaske er håpløst.

Det er vel også et faktum at vi sjelden, særlig innunder alt håret i bakhodet, får vasket hodebunnen så godt som frisøren gjør.

Anonymkode: 602f8...6be

Skrevet

Jeg vasker aldri håret hos frisøren, men jeg kommer alltid med nyvasket håt da.

Anonymkode: 5cdbc...d61

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Jeg er vant med det, ja. Synes det er rart å ikke gjøre det. Respektløst overfor frisøren.

Respektløst? Av alle ting...

Det er jo en grunn til at frisørene oppgir pris med og uten vask og føn, men personlig så er det høydepunktet ved frisørbesøket så jeg selv har aldri klippet uten vask. 

Skrevet
MissSaigon skrev (1 minutt siden):

Respektløst? Av alle ting...

Det er jo en grunn til at frisørene oppgir pris med og uten vask og føn, men personlig så er det høydepunktet ved frisørbesøket så jeg selv har aldri klippet uten vask. 

Her er prisen det samme uansett om man vasker håret eller ei. synes det er sånn de fleste plassene jeg har klipt meg.

Skrevet

Nei, man må ikke.  Men jeg gjør det alltid, synes det er noe av opplevelsen å gå til frisør.  

Anonymkode: 4df8b...0c9

Skrevet
MissSaigon skrev (9 minutter siden):

Det er jo en grunn til at frisørene oppgir pris med og uten vask og føn

Det gjør de da vel ikke :lol:

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Her er prisen det samme uansett om man vasker håret eller ei. synes det er sånn de fleste plassene jeg har klipt meg.

Samme her.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det gjør de da vel ikke :lol:

Jo, det gjør de.  Hva alle frisører i hele Norge gjør, vet ikke jeg.  Men her jeg bor så er det helt vanlig med priser med og uten vask. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jo, det gjør de.  Hva alle frisører i hele Norge gjør, vet ikke jeg.  Men her jeg bor så er det helt vanlig med priser med og uten vask. 

Hvor er det her hen, på Sunnmøre?

Skrevet

Ja, det skulle bare mangle. Tenk å måtte ta i mot kunder med det de selv mener er rent nok hår, og så attpåtil få dårligere betalt. 

Skrevet

Bare på kvinner. For de vet at kvinner er lette å utnytte. Menn er smarte og vet bedre.

Anonymkode: 29ea3...ea0

Skrevet

Jeg bruker ikke vaske håret dersom jeg bare skal klippe det. 

Ble nysgjerrig så sjekket noen av frisørene her. Én av dem spesifiserer at vask er inkludert i prisen, to andre har egne priser for vask av hår, en tredje har en pris for bare klipp, en for bare vask og en for både vask og klipp. 

Virker som om her i området er det i allefall like vanlig å IKKE vaske håret når man klipper seg. 

Anonymkode: 237a6...5ef

Skrevet

Hvor er det her hen, på Sunnmøre?

Men lille venn! 

Anonymkode: 7e5ec...a14

Skrevet

Gjør det som regel, men har jeg trent rett før og dusjet, sparer jeg ikke håret til frisøren altså.

Skrevet

Det har noe med hygiene å gjøre. Frisøren skal vaske håret før de starter og jobbe. Noe annet er bare ekkelt

Anonymkode: ea24c...219

Skrevet

Å vaske håret til frisøren er jo det beste. Gjerne der de har massasjestol i tillegg🤩

Anonymkode: 8e64d...4c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, det skulle bare mangle. Tenk å måtte ta i mot kunder med det de selv mener er rent nok hår, og så attpåtil få dårligere betalt. 

Jeg klaget ikke på det da.

Skrevet

Frisøren jeg har brukt foretrekker at det har gått et par dager siden håret ble vasket. Hun mener håret er bedre å klippe da.

Anonymkode: 75282...edf

Skrevet

Jeg vasket alltid. Uansett hva kunden sier, så er det aller best å klippe og vaske rent hår. Frisører som sier noe annet er enten dårlig på å se hårretninger og verver (de synes best når håret er fuktig), eller de sier at det er bedre med noe annet for å glede kunden i stolen.

Anonymkode: 0a7c5...aea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...