Anonym bruker Skrevet onsdag kl 23:22 #1 Skrevet onsdag kl 23:22 Jeg og min mann har vert gift i 30 (!)år. Jeg elsker han. Og han er verdens beste mann. Sier han elsker meg hver dag, er fysisk og psykisk nydelig. Jeg elsker oss og ekteskapet vårt. Vi er nå 50 og 55 år. Han har sære seksuelle tilbøyelighet. Han liker å hå i bleie. Voksen bleie. Og så tisse seg ut i den. Han sier under sex ting som ar han vil bli knall av en pukk samtidig dom en annen pikk knoller meg. Og at han vil at jeg skal se på st han suger pikk. Han har kjøpt Haukeland sko, sexy undertøy og kjole, og vil kle seg i det å være "jenta mi"..... han vil at jeg skal tise meg ut for han. Dette er mest ord som kommer som ",dirty talk: rett før han kommer eller for å faktisk få han til å komme. Og for å være ærlig så skjønner jeg han. Jeg er 168 høy og 109 kg. Jeh er ikke seksuelt attraktiv. Jeg har speil, jeg er 49 år og ikke blind. Og det tenner også meg når vi har sex at han snakket om sånt. Han har ikke stiv penis nok til å gjennomføre samlede lenger. Mange år siden sist. Den slapner og han kommer ikke. Så samlede har vi ike hatt på noen år. Vårt sexliv består av at han stimulere bytstvortene mine mens jeg bruker wonmeizer, og kommer. Så runker han seg selv mens jeg knoller rumpa hans med noen fingre. Eller han bruker en dildo i meg som ett samleie. Nå har han bestilt sexy dame undertøy og kjole og høyhelte sko på zalando..... Jeg vil egentlig ha vanlig sex, men hva er vanlig sex??? Han vil tisse seg ut, bruke bleie, vil at jeg tisser meg ut, tisser på han.... Han vil være jenta mi i nylonstrlmpet og sexy dametøy..... og snakke dirty om at jeg har jentesex og han har guttesex og vi har det sammen....... Han er en jeg har vert gift ned nå i over 30 pr, gar vert små drypp av dette altid. Jeg elsker han. Men er ufør og han tjener masse. Godtar jeg dette,??? Når han snakker om det under akten tennes jeg, men samtidig føler jeg forakt når han går irundt hjemme med voksenbleie på dagtid.... Og nå vil han gå i dametøy her hjemme.... jeg elsker han, men tror ikke dette er normalt. Men om jeg hjatter med, og gir han det han vil ha, så elsker han meg sååå madeog forholdet og ekteskapet er topp..... Er han rar eller er disse lystene vanlig?????? Anonymkode: 0bd64...80d
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 13:25 #3 Skrevet torsdag kl 13:25 Det er ikke unormalt å ha rare fetisjer. Det høres litt unormalt ut å ha vært gift så lenge og likevel ha så dårlig kommunikasjon og forståelse for hverandre. Hva du godtar, er helt opp til deg. Du bør selvfølgelig ikke drive med sex du ikke ønsker. Anonymkode: 7263f...617
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 15:33 #4 Skrevet torsdag kl 15:33 Du må jo selv føle på hva du ønsker og liker. Faren til min eldste likte dametøy. Fant ut av det noen år inn i forholdet, og tenkte at jeg fikk gi det en sjans. Men det ble for vanskelig for meg. Jeg klarte ikke å gi slipp på «kvinne»rollen i senga. Jeg ønsker meg en dominant alfa og ikke en mann kledd i stringtruse og smykker. Anonymkode: 82e9a...1d9
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 16:13 #5 Skrevet torsdag kl 16:13 Anonym bruker skrev (16 timer siden): han vil bli knall av en pukk samtidig dom en annen pikk knoller meg Men ellers har du det bra? Anonymkode: 969d2...02f
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:46 #6 Skrevet torsdag kl 17:46 Rare fetisher er han ikke alene om å ha, og så lenge du tenner på det er det vel greit? Jeg hadde dødd littegrann, helt uaktuelt for meg. Anonymkode: e5887...8c0
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:54 #7 Skrevet torsdag kl 18:54 Bevare meg vel, bær så snill å bruke et retteprogram, og bli enig med deg selv om alderen din. Høres ut som mannen din kanskje helst vil ha sex med menn? Anonymkode: d1098...723
Anonym bruker Skrevet i går, 09:43 #8 Skrevet i går, 09:43 Å ha fetisjer er vanlig, men ikke allr fetisjer, man for leve ut. Jeg har fetisjer og mannen har også, synes han sine er ganske snille og gjør ofte de med han. Men hadde han hatt som din mann hadde jeg sagt nei til å være med på det Anonymkode: 4bc45...aa6
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #9 Skrevet 22 timer siden Beklager dyslexien men dette ebekte assa Anonymkode: 0bd64...80d
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #10 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Beklager dyslexien men dette ebekte assa Anonymkode: 0bd64...80d Assa....det er mer latskap enn dysleksi. Anonymkode: e1ba7...a0d
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Usj.... Hadde ALDRI greid å være sammen med en mann som hadde sånne fetisjer. Anonymkode: f9efe...a66
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (11 timer siden): Beklager dyslexien men dette ebekte assa Anonymkode: 0bd64...80d Nei. Assa. Anonymkode: ce988...86b
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Usj.... Hadde ALDRI greid å være sammen med en mann som hadde sånne fetisjer. Anonymkode: f9efe...a66 Tror du virkelig på det Hi skriver? Ikke vær så naiv. Anonymkode: ce988...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå