Gå til innhold

Hvor mye kommer årets ferie på i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 30.000 her. 1 ukes sydenferie med jentungen (uten oss) og 2 netter på hotell på oss andre.

Anonymkode: 1399b...d52

Skrevet

Ca 10 000. Tur til England fire dager for meg, tre barn og et barnebarn

Anonymkode: 83b56...9ef

Skrevet

Ca 150-170.000

3 uker i Thailand 5 stk

1 uke husmor ferie i syden

1 uke charter i syden 1 voksen og 1 tenåring

Gleder meg til sommerferien 🤩

Anonymkode: 2028f...df8

Skrevet

Muligens en softis. 

Budsjettet er 0 kr, men jeg gleder meg til sommeren. Kanskje jeg kan ta litt fri innimellom for en gang skyld og bruke tid på å trening, tur i skog og mark. Skal lage god frokost, ta god tid til kaffe i sola og styrke både kropp og sjel. Det er planen 😃

Anonymkode: 7ec25...05a

Skrevet

Ikke ei krone. Gruer meg.

Anonymkode: df0fb...b59

Skrevet

Vet ikke. Det finner vi ut på veien. 

Anonymkode: 8c440...8b3

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Muligens en softis. 

Budsjettet er 0 kr, men jeg gleder meg til sommeren. Kanskje jeg kan ta litt fri innimellom for en gang skyld og bruke tid på å trening, tur i skog og mark. Skal lage god frokost, ta god tid til kaffe i sola og styrke både kropp og sjel. Det er planen 😃

Anonymkode: 7ec25...05a

Beste ferien dette. Skulle gjerne hatt dyr ferie, men koser meg skikkelig hjemme om sommeren jeg også 🥰

Anonymkode: 63ab7...de1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke ei krone. Gruer meg.

Anonymkode: df0fb...b59

Vil du dele mer?

Anonymkode: 1399b...d52

Skrevet

Foreløbig 0 kr, har ikke organisert noe 

Mulig jeg og mannen tar en oval helg i Sverige, da blir det to-tre dager på hotell og bensinen, pluss litt ekstra lommepenger 

Anonymkode: 4a2dd...c5d

Skrevet

Familien består av meg og datter på 15 år. Vi skal være 3 uker i Italia og turen og opphold kommer på 95000 kr. Så skal vi 1 uke til London som koster 25000 kr og så avslutter vi med 1 uke i Frankrike som koster 30000 kr. Dette er kun reise, opphold og frokost så jeg beregner 125000 kr i lommepenger, opplevelser og mat, samt at min datter har 35000 kr som hun har spart fra jobben sin det siste året.

Anonymkode: e951e...105

Skrevet

I år har vi flottet oss skikkelig med suite på fint hotell i 2 uker, som en slags klapp på skulderen for noen veldig tøffe år. I tillegg sponsorer vi litt for de to yngste på 18 år, som skal på egne ferier dette året. Totalt regner vi med rundt 150 000 kr.

Anonymkode: 1ccb6...005

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Beste ferien dette. Skulle gjerne hatt dyr ferie, men koser meg skikkelig hjemme om sommeren jeg også 🥰

Anonymkode: 63ab7...de1

Høres nydelig ut😍

Anonymkode: 22eef...fc3

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

10 000,-? Det er kun for deg da?

Anonymkode: 3f41d...a94

Skrevet

Vi har leid hytte i Norge. Brukt 70 000,- på det. Og så er det jo forbruket ellers. Spise ute, opplevelser og kanskje litt shopping. Aner ikke hva det havner på. Tar det som det kommer. Vi har ikke noe budsjett egentlig. 

Anonymkode: 17754...76e

Skrevet

Hvis du tar med de 25.000 vi har brukt på å fikse bilen FØR vi skal på bilferie (elsker når garantien går ut) så kommer det på ca 70.000. Skal på 10 dagers bilferie i europa. Har regnet rundt 4000 kroner pr dag i lommepenger til mat og opplevelser

Anonymkode: 15b8d...912

Skrevet

300.000 kr. 3 uker i et asiatisk land hvor vi flyr business hele veien og leier et hus der nede. 4 stykker. 

Anonymkode: 2ec18...449

Skrevet

135000, to voksne og en ungdom to uker på Kypros. En uke i Stockholm, bonuspoeng på hotell. 

Anonymkode: d9c26...0c5

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss for noe ferie enda i år. Har solgt sommerhuset vårt i Spania, derfor er det uvant å ikke ha et sted å reise. Vi ser på alt fra en tur til en storby til bilferie nedover Danmark og Tyskland. Tipper at vi bruker maks 40.000 hele sommerferien for fire stykker. 

Anonymkode: d7688...d37

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det var en kjempe bra pris da, er det for både fly og opphold?

Anonymkode: de65f...890

Skrevet

Hva er poenget? Hvilken rolle spiller det hva anonyme mennesker på et forum sier de skal bruke på ferien? Disse trådene kommer hvert eneste år, like sikkert som banken, og like sikkert er det også at halvparten er bull. 

Skrevet

50 000 for hotell og fly en uke til en gresk øy midt i juli. To voksne og to tenåringer.

Anonymkode: 7f1b6...a6e

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det var en kjempe bra pris da, er det for både fly og opphold?

Anonymkode: de65f...890

Det skal veldig godt gjøres altså.......

Skrevet
amandine skrev (4 timer siden):

Hva er poenget? Hvilken rolle spiller det hva anonyme mennesker på et forum sier de skal bruke på ferien? Disse trådene kommer hvert eneste år, like sikkert som banken, og like sikkert er det også at halvparten er bull. 

Jøss, kan vi ikke bare legge ned dib, er jo ikke noe poeng i å spørre om noe som helst. Om halvparten er bull, la det nå være det da. Hvis du ikke interesserer deg for svarene, og heller ikke vil svare på det, la nå være å gå inn på tråden da. For noen kan dette være en fin tråd, selv om du ikke synes det. 

Anonymkode: 75258...768

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Familien består av meg og datter på 15 år. Vi skal være 3 uker i Italia og turen og opphold kommer på 95000 kr. Så skal vi 1 uke til London som koster 25000 kr og så avslutter vi med 1 uke i Frankrike som koster 30000 kr. Dette er kun reise, opphold og frokost så jeg beregner 125000 kr i lommepenger, opplevelser og mat, samt at min datter har 35000 kr som hun har spart fra jobben sin det siste året.

Anonymkode: e951e...105

Bare 125’ i lommepenger? Da hadde jeg heller skjært litt ned på antall dager på ferie, å måtte telle på krona hele tiden er jo ikke gøy! Ellers høres det ut som dere får en topp sommer. 

Anonymkode: d2d2a...8e9

Skrevet

I år blir det lite. Vi skal være i Norge og bo hos slekt (og før noen anklager oss for å trenge oss på andre - vi er invitert). Så det blir litt på drivstoff, bompenger, litt aktiviteter og sikkert litt ekstra på mat og slikt. Noen eksakt sum har jeg ikke. Rundt 15.000,- mer enn om vi var hjemme kanskje?

Anonymkode: 607cb...c8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...