Anonym bruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Men turen går innom masse kjentfolk og familie så jeg tror ikke jeg skal bli ensom på turen😃 Men jeg ønsker gjerne tips til hvilke steder det er verdt å stoppe på veien. Jeg skal kjøre fra Bergen til Stavanger og så videre om sørlandet og så til Østfold. Dersom noen har gode tips til hvilke steder jeg bør kjøre innom eller bør legge inn et stopp for en opplevelse så ønsker jeg gjerne tips😃 Anonymkode: 652c7...fde
Kathrine. Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Sogndalstrand og Helleren i Jøssingfjord er verdt omveien, om du har tid til slikt. 😃
Anonym bruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Allmannajuvet i Sauda! https://visitsauda.no/allmannajuvet/ Anonymkode: 8f0f7...8be
Anonym bruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Takker for gode tips! Og ja, jeg har god tid, mulig jeg legger inn en overnatting mellom Stavanger og Østfold så visst noen har et godt tips om hvor det er fint å overnatte så tar jeg gjerne imot tips til det også😃 Anonymkode: 652c7...fde
Anonym bruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni Brusand på Jæren er et flott sted. Anonymkode: 71f6e...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå