Gå til innhold

Ekkelt og kanskje rart spørsmål om avføring, men here goes

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Vel, HI sine beskrivelser i det første innlegget virker som om hun har endret kosthold uten å ha kunnskap.

Anonymkode: 95955...9a0

Så bra at du deler din eminente kunnskap med hi da....

Anonymkode: db0a9...df5

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg vet. Men når jeg må så må jeg NÅ, og store deler av arbeidsdagen min er i møter eller samarbeid med andre, som gjør det litt vanskelig å bare gå. Og venter jeg 5 min da så må jeg ikke mer, før neste gang. Men en ting er nå sikkert og det er at jeg kan øve meg på å gå på do når jeg ikke må-må, sånn som mannen min. "Må bare sjekke om jeg trenger en tur på do først". Hvis jeg klarer å slappe av så tror jeg akkurat det problemet blir enklere. 

Takk :)

Anonymkode: dbc35...36c

Det tror jeg ALLE har forståelse for faktisk, om du sier «beklager, jeg MÅ bare løpe en tur på toalettet». Felles for alle mennesker er at vi går på do 😊

Føler med deg, jeg sliter med akkurat det samme. For meg er det gunstig å spise kun en banan til frokost drikke et glass halvlunkent vann sammen med morgenkaffen. Svisker er også undervurdert. Jeg bruker laxoberaldråper som deg, men da er man bundet til huset.

Anonymkode: 33cbd...455

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det tror jeg ALLE har forståelse for faktisk, om du sier «beklager, jeg MÅ bare løpe en tur på toalettet». Felles for alle mennesker er at vi går på do 😊

Føler med deg, jeg sliter med akkurat det samme. For meg er det gunstig å spise kun en banan til frokost drikke et glass halvlunkent vann sammen med morgenkaffen. Svisker er også undervurdert. Jeg bruker laxoberaldråper som deg, men da er man bundet til huset.

Problemet er ikke hva andre forstår, det ligger hos meg. Jeg kan ikke gå på do om gangen er fullt av folk. Jeg går ikke på do hjemme om ungene er utenfor. Men ja, alle går på do. Alle bæsjer. Det er bare en helt idiotisk greie som er helt låst hos meg 😩

Jeg spiser ikke frokost, aldri gjort. Spiser i 10 tiden kanskje, om jeg er sulten. Men banan og sviske var gode forslag 🙏

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Problemet er ikke hva andre forstår, det ligger hos meg. Jeg kan ikke gå på do om gangen er fullt av folk. Jeg går ikke på do hjemme om ungene er utenfor. Men ja, alle går på do. Alle bæsjer. Det er bare en helt idiotisk greie som er helt låst hos meg 😩

Jeg spiser ikke frokost, aldri gjort. Spiser i 10 tiden kanskje, om jeg er sulten. Men banan og sviske var gode forslag 🙏

Jeg sliter med det selv, så skjønner deg godt. Kanskje du kan finne et bortgjemt toalett et annet sted i bygget 😂

ps: hos meg er det frokosten som får i gang magen. Spiser jeg ikke frokost så får jeg forstoppelse.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg sliter med det selv, så skjønner deg godt. Kanskje du kan finne et bortgjemt toalett et annet sted i bygget 😂

ps: hos meg er det frokosten som får i gang magen. Spiser jeg ikke frokost så får jeg forstoppelse.

Desverre har vi ingen sånne :( Jeg har en liten duftspray i lomma da, som jeg bruker. Også passer jeg på å gå når det ikke kommer varer (kjøla er rett utenfor toalettet). Det er jo helt håpløst og helt idiotisk, jeg er fullstendig klar over det

Hadde hjemmekontor i går og da gikk jeg på do som vanlig, for da kan jeg gå når jeg må, og ingen som hører eller kommer å drar i døra. Den harde magen begynte etter jeg kjørte på med proteiner, så jeg får roe litt på de og heller tilsette mer fiber :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Desverre har vi ingen sånne :( Jeg har en liten duftspray i lomma da, som jeg bruker. Også passer jeg på å gå når det ikke kommer varer (kjøla er rett utenfor toalettet). Det er jo helt håpløst og helt idiotisk, jeg er fullstendig klar over det

Hadde hjemmekontor i går og da gikk jeg på do som vanlig, for da kan jeg gå når jeg må, og ingen som hører eller kommer å drar i døra. Den harde magen begynte etter jeg kjørte på med proteiner, så jeg får roe litt på de og heller tilsette mer fiber :)

Går det an å ta det opp med noen?
Altså om det er kjøla som er rett utenfor bør det gå an å kunne sette på noe musikk eller noe så det ikke er så tydelig hva som skjer på toalettet? Du er sikkert ikke eneste som plages av dette…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...