Anonym bruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Hva får/fikk deres jenter i 14- års gave? Anonymkode: 1b5aa...e31
Anonym bruker Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Mine er litt eldre nå, 16 og 18, men mener det var ting som klær, nye hodetelefoner o.l som sto på ønskelisten. Begge fikk ny mobil i løpet av ungdomsskolen, men husker ikke eksakt hvilken bursdag/jul det var. Anonymkode: 328f6...bab
Anonym bruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Min 14 års gamle jente fikk ny mobil. Anonymkode: 70ef9...817
Anonym bruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Mine er litt eldre nå, 16 og 18, men mener det var ting som klær, nye hodetelefoner o.l som sto på ønskelisten. Begge fikk ny mobil i løpet av ungdomsskolen, men husker ikke eksakt hvilken bursdag/jul det var. Anonymkode: 328f6...bab Anonymkode: 1b5aa...e31
Anonym bruker Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Mine er litt eldre nå, 16 og 18, men mener det var ting som klær, nye hodetelefoner o.l som sto på ønskelisten. Begge fikk ny mobil i løpet av ungdomsskolen, men husker ikke eksakt hvilken bursdag/jul det var. Anonymkode: 328f6...bab Takk for svar Anonymkode: 1b5aa...e31
Anonym bruker Skrevet 11. juni #6 Skrevet 11. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Min 14 års gamle jente fikk ny mobil. Anonymkode: 70ef9...817 Takk for svar Anonymkode: 1b5aa...e31
Anonym bruker Skrevet 11. juni #7 Skrevet 11. juni Det spørs litt hva interessene hennes er. Min datter fikk klær, smykke og hodetelefoner av tante og onkel og bestemor og bestefar. Av meg fikk hun ny sal da hun fikk hest til jul (hun satser på sprang), og salen som fulgte med var en dårlig tilpasset sal både til hest og rytter. Anonymkode: 7134c...f0f
Anonym bruker Skrevet 11. juni #8 Skrevet 11. juni Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Det spørs litt hva interessene hennes er. Min datter fikk klær, smykke og hodetelefoner av tante og onkel og bestemor og bestefar. Av meg fikk hun ny sal da hun fikk hest til jul (hun satser på sprang), og salen som fulgte med var en dårlig tilpasset sal både til hest og rytter. Anonymkode: 7134c...f0f Hun ønsker seg bare klær og sminke. Jeg synes det er litt ‘kjedelig ‘. Klær får hun jo uansett. Anonymkode: 1b5aa...e31
Anonym bruker Skrevet 11. juni #9 Skrevet 11. juni Ønsker seg telefon, klær, sko, sminke og penger Anonymkode: 459ce...6a3
Anonym bruker Skrevet 11. juni #10 Skrevet 11. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun ønsker seg bare klær og sminke. Jeg synes det er litt ‘kjedelig ‘. Klær får hun jo uansett. Anonymkode: 1b5aa...e31 Jeg er enig i at det kan være kjedelig, men hvis der er det hun ønsker seg så er jo ikke det kjedelig for henne. Du kan eventuelt gi henne en sum penger/gavekort hun kan bruke på å kjøpe klær, og så drar du og din datter på shopping og tar en kafetur/ut å spise hvis det er noe hun kunne satt pris på. Anonymkode: 7134c...f0f
Anonym bruker Skrevet 11. juni #11 Skrevet 11. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er enig i at det kan være kjedelig, men hvis der er det hun ønsker seg så er jo ikke det kjedelig for henne. Du kan eventuelt gi henne en sum penger/gavekort hun kan bruke på å kjøpe klær, og så drar du og din datter på shopping og tar en kafetur/ut å spise hvis det er noe hun kunne satt pris på. Anonymkode: 7134c...f0f Ja, takk for svar Anonymkode: 1b5aa...e31
Anonym bruker Skrevet 11. juni #12 Skrevet 11. juni Datteren vår fikk en gaming PC til å ha på rommet sitt Anonymkode: e3bd7...d66
Anonym bruker Skrevet 13. juni #15 Skrevet 13. juni Sjekket ønskelisten fra 14 årsdagen og fant: klær, smykker, øredobber, gavekort på kicks el lignende, airpods, sminkespeil, sminke, treningsklær, bag, godteri, duftlys, toalettmappe, ledlys til rommet, veske, lue, votter og en form for varmluftsbørste. Anonymkode: 30124...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå