Gå til innhold

Bursdagsgaver til jente 14 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får/fikk deres jenter i 14- års gave? 

Anonymkode: 1b5aa...e31

Skrevet

Mine er litt eldre nå, 16 og 18, men mener det var ting som klær, nye hodetelefoner o.l som sto på ønskelisten.

Begge fikk ny mobil i løpet av ungdomsskolen, men husker ikke eksakt hvilken bursdag/jul det var.

Anonymkode: 328f6...bab

Skrevet

Min 14 års gamle jente fikk ny mobil. 

Anonymkode: 70ef9...817

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Mine er litt eldre nå, 16 og 18, men mener det var ting som klær, nye hodetelefoner o.l som sto på ønskelisten.

Begge fikk ny mobil i løpet av ungdomsskolen, men husker ikke eksakt hvilken bursdag/jul det var.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Takk for svar 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Min 14 års gamle jente fikk ny mobil. 

Anonymkode: 70ef9...817

Takk for svar 

Skrevet

Det spørs litt hva interessene hennes er. Min datter fikk klær, smykke og hodetelefoner av tante og onkel og bestemor og bestefar. Av meg fikk hun ny sal da hun fikk hest til jul (hun satser på sprang), og salen som fulgte med var en dårlig tilpasset sal både til hest og rytter.

Anonymkode: 7134c...f0f

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Det spørs litt hva interessene hennes er. Min datter fikk klær, smykke og hodetelefoner av tante og onkel og bestemor og bestefar. Av meg fikk hun ny sal da hun fikk hest til jul (hun satser på sprang), og salen som fulgte med var en dårlig tilpasset sal både til hest og rytter.

Hun ønsker seg bare klær og sminke. Jeg synes det er litt ‘kjedelig ‘. Klær får hun jo uansett.

Skrevet

Ønsker seg telefon, klær, sko, sminke og penger

Anonymkode: 459ce...6a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun ønsker seg bare klær og sminke. Jeg synes det er litt ‘kjedelig ‘. Klær får hun jo uansett.

Jeg er enig i at det kan være kjedelig, men hvis der er det hun ønsker seg så er jo ikke det kjedelig for henne. Du kan eventuelt gi henne en sum penger/gavekort hun kan bruke på å kjøpe klær, og så drar du og din datter på shopping og tar en kafetur/ut å spise hvis det er noe hun kunne satt pris på.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er enig i at det kan være kjedelig, men hvis der er det hun ønsker seg så er jo ikke det kjedelig for henne. Du kan eventuelt gi henne en sum penger/gavekort hun kan bruke på å kjøpe klær, og så drar du og din datter på shopping og tar en kafetur/ut å spise hvis det er noe hun kunne satt pris på.

Ja, takk for svar 

Skrevet

Datteren vår fikk en gaming PC til å ha på rommet sitt

Anonymkode: e3bd7...d66

Skrevet

Dytt

Skrevet

Flere? 

Skrevet

Sjekket ønskelisten fra 14 årsdagen og fant: klær, smykker, øredobber,  gavekort på kicks el lignende,  airpods, sminkespeil, sminke, treningsklær, bag, godteri,  duftlys, toalettmappe, ledlys til rommet, veske, lue, votter og en form for varmluftsbørste. 

Anonymkode: 30124...bba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...