Anonym bruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Kristiansand; Hotel Norge eller Thon Hotel Parken. Fortrinnsvis det første, men det andre er en god nummer to. Anonymkode: 3b90e...b33
Anonym bruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (9 minutter siden): KristianDsand? 🤨 Anonymkode: 9a6ba...c1c Ups, litt sent på kvelden. Anonymkode: d3b5d...eb0
Anonym bruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Kristiansand; Hotel Norge eller Thon Hotel Parken. Fortrinnsvis det første, men det andre er en god nummer to. Anonymkode: 3b90e...b33 Hjertelig takk! Anonymkode: d3b5d...eb0
Anonym bruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hjertelig takk! Anonymkode: d3b5d...eb0 Vel bekomme! 😃 Har sovet på en del hoteller i Kristiansand, og disse har de klart beste sengene. Faktisk så gode senger at jeg nesten tar meg en natt, bare for å få ekstra god søvn 😴😴😴 Anonymkode: 3b90e...b33
Anonym bruker Skrevet 11. juni #7 Skrevet 11. juni Om jeg har råd velger jeg The Hub i Oslo, super beliggenhet og flott frokost. Men jeg har ligget på mange hoteller i Oslo og har egentlig ingen dårlige opplevelser. Anonymkode: 10e86...485
Anonym bruker Skrevet 11. juni #8 Skrevet 11. juni Kristiansand : Bystranda - beste hotellet vi har vært på det. Oslo : skandinavia 👍🏻 Anonymkode: 9c783...292
Anonym bruker Skrevet 11. juni #10 Skrevet 11. juni Oslo: Thon Hotell Slottsparken pga beliggenhet og fordi de har familierom/leiligheter Kristiansand: Scandic bystranda fordi det er nytt og har også ok familierom. Anonymkode: 79a50...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå